Icerige atla
Extraloob

Clientless Sorun

· 3 Replies · 1.3K views
D
Desibel OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar ben clientlessden charımı oyuna sokuyorum... Sonra dier charımla onu girip kasmak istiyorum.Silkroad Launcher den starta bastıkdan sonra ????? hatası alıyorum (runtime değil bilgisayar donanımını gösteriyor ) 😳 Clientlessi kapayıp girince oynumu rahat rahat oynuyorum.

Not: Bu hata ver. 1.158 den beri olmaya başladı
Not2: Version.txt ye 158 yazdım

Şimdiden Çok Teşekür Ederim! 🙏
3 Replies
E
Erroneous ⭐ 18y
#2
charını oyuna sok once daha sonra clientless le gir
D
Desibel OP ⭐ 18y
#3
Çok Saol Arkadaşım!

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: