Arkadaşlar ben clientlessden charımı oyuna sokuyorum... Sonra dier charımla onu girip kasmak istiyorum.Silkroad Launcher den starta bastıkdan sonra ????? hatası alıyorum (runtime değil bilgisayar donanımını gösteriyor ) 😳 Clientlessi kapayıp girince oynumu rahat rahat oynuyorum.
Not: Bu hata ver. 1.158 den beri olmaya başladı
Not2: Version.txt ye 158 yazdım
Şimdiden Çok Teşekür Ederim! 🙏
Clientless Sorun
· 3 Replies · 1.3K views 0 reading
3 Replies
charını oyuna sok once daha sonra clientless le gir
Çok Saol Arkadaşım!
Log in to write a reply.
Log In