yetenek çocukların özerklik çağında sahiplenmiş olduğu ve zevk aldığı işlerdir.
basitten başlarsanız,bence yetenek oluşturulabilir.
hacım daha doğru dürüst çöp adam çizemiyorum... 😆
Bu güzel konu için tekrardan teşekkürler 😘
yetenek çocukların özerklik çağında sahiplenmiş olduğu ve zevk aldığı işlerdir.
basitten başlarsanız,bence yetenek oluşturulabilir.
Ellerine sağlık muhteşem çalışma...
harikasın 🍺
ben elimle çöpten adamı bile zor çiziyorum :? 😜
harikasın 🍺
ben elimle çöpten adamı bile zor çiziyorum :? 😜
harikasın 🍺
ben elimle çöpten adamı bile zor çiziyorum :? 😜




Sen bu işlerden anlıyorsun hocam hadi devamını bekliyoruz

Log in to write a reply.
Log In