Icerige atla
Extraloob

CheyTac M200

· 11 Replies · 5.8K views
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#1


cool2:

Arada hiç mi hs atmamışım 😜 Bugün aldım silahı iyi geldi vallahi 😄

PS: PB bölümü nerde ya daral:
11 Replies
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#2
barbaros bu kadar seyleri koyacaksak ohoo benim seri var cool2:
simdi inanmassin sen ss bile almadim gerekmez die, bekle kasip geliyorum :p

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#3
bu arada mouse un hizini dusurup durma 😠

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#4
arveleson derdi ki "Minimum hız maksimum aim" 😎 çok yararını gördüm ben önceden 0.80'de kullanırdım.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#5
oo bide hayırlı ossun ilginç görev almışın 😁
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#6
Sniper görevi "Destek Görev Kartı" olarak geçiyo :daral
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#7
LoooooL. sıfırlayıcı al dedim düşür demedim %1 düşmüş 😆
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#8
LoooooL. sıfırlayıcı al dedim düşür demedim %1 düşmüş 😆

Girdiğimde KD %57 %27'di olum çamur atma yolladığın pme bak 😄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#9
demekki 3. bir ortağımız var
M
MaPaP4 ⭐ 19y
#10
aug ❤️
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#11
Siz hepiniz ben tek 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: