Charınıza Giriyorsunuz Star'a basıyor sonra hoppalaa ???? hatası verdimi diyorsunuz
Ya silkroad'ı yeniden kurun ve Media.pk2 yi değiştirecek bi program kullanmayın
yada yeni ve orjinal media pk2 yi kullanın