86 lvl charım ban yemis bugün ama sitede isim felan bulamadım. İllegal program use yazıyo daha once uyarıda almamıştım. 2110 a kadar ceza almışım hiçbişe anlamadım bu işten. Sbottan başka bişe kullanmadım kullanmamda.
Charım banlanmış :(
· 9 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
NoMoreLove
⭐ 18y
Sbot dahil her botta banlanma riskiniz vardır.
Sbot kullanarak bu şartları kabul etmiş oluyorsunuz otomatik olarak..
Sbot kullanarak bu şartları kabul etmiş oluyorsunuz otomatik olarak..
Standartı yokmu bu isin diğer iki çarım da sorun yok silk alinmadigi için seçmişlerdir heralde bunu başka bişe gelmiyor aklıma.
Ayrıca bu banlanma olayı 3 seferde yapılmıyormuydu neden hemen banladılar ki
Ayrıca bu banlanma olayı 3 seferde yapılmıyormuydu neden hemen banladılar ki
I
iwontcry4u
⭐ 19y
aynı sorun bndede war 2 char block yedi^^ , uniden bir arkadasın charı da blocklanmıstı 2 gun once , msj yazdı charı actılar.bnde yazdım bekliorum bakalım nolacak,bu salı joymaxın çok işi var :))
char blockunun sistemi vardı onu uygulayamıyorlar yada bişeyler war işte 😜 100 yıl ilk blocklanmada olmuyor dendi..
char blockunun sistemi vardı onu uygulayamıyorlar yada bişeyler war işte 😜 100 yıl ilk blocklanmada olmuyor dendi..
Mesaj yazayim yazmasina da acsalar farkli bise yapmıcam ki 😄 yine bota atıcam 😊 Hepsine silk almaya kalkarsak ac kalırız...
BNDE DE AYNI SORUN WAR NEREYE MESAJ YASAYIM ARKADASLAR
yha aq bu cahrı satın aldım aq cahr bamlandı ne yascamgıma yasın yardımcı olunnn!!!!!
Nereye nasıl bir mesaj atmamız gerekiyor banlanan çarı geri alabilmek için? Banlanan çarın geri verilmesi de ayrı bir saçmalık ama bir umut işte. Varsa bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap