Icerige atla
Extraloob

>>>Char Güvenliği İçim>>>

· 14 Replies · 1.5K views
G
gRaNdFlaSh OP ⭐ 19y
#1
Son Zamanlarda Sık Sık Char Hacklenmeleri Arttı.Güvenlik Hakkında Bazı Bilgiler Vereceğim Bu Başlık Altında.Eğer Bunlar Dışında Güvenlik Bilginiz Varsa Bizlerle Paylaşabilirsiniz...

1- Char Takası : Char Hacklenmelerinin %75i Takastan Kaynaklanmaktadır.O Yüzden Çok Güvendiğiniz Kişiler Dışında Kimse İle Takas Yapmayın.Charı Elden Vermeyi Deneyin Her Zaman ...

2- Exhance : Nadir Bir Hack Yöntemidir Fakat Siz Ginede Dikkatli Olun.Oyun İçerisinde Asla Exhance Kabul Etmeyin Stall Kullanmaya Özen Gösterin...

3- Cafeler : Kafeden Oynayanlar İçin Büyük Risk! Bazı Masalarda Deep Freeze Olmaması Nedeni İle Bazı Uyanıklar Trojan Koyabiliyorlar Ve Böylece Sizin Şifrelerinize Ulaşabiliyorlar.Cafede Oynarken Dikkatli Olun ...

4- E-Mail : Eğer Birileri Sizin ID Ve Gizli Cevabınızı Biliyor İse Mail Büyük Tehlike Oluşturur.O Yüzden Siteden Profil Kısmından Mailinizi Arada Bir Değişin Veya Zor Bir Mail Yazın (Örn: [email protected])

5- Antivirüs : Güvenliğin En Önemli Unsuru Antivirüstür.PC nizde Mutlaka Antivirüs Bulundurun (Kaspersky Veya NOD32 Önerilir) Ve Haftada 1 Kere PCnizi Taratın

6- İllegal Programlar : Her Siteden Her Bot Yazan Dosyayı İndirmeyin.Çok Güvenli Botlar Dışında (isro,sm) Pisyadaki Diğer Botların Çoğu Keylogger Doludur.Hackerler Size En Kolay Bot Aracılığı İle Ulaşabildiği İçin Bot Kullanırken Seçici Olun

7- Şüpheli Dosya : Eğer Elinizde Şüpheli Dosyalar Var İse Kesinlikle Taratın! Ve Açmadan Silin. İnternet Üzerinden Dosyayı taratmak İçin http://www.virustotal.com Adresini Kullanabilirsiniz

8- Ekran Klavyesi : Şifre değiştirirken mümkünse ekran klavyesi kullanın..Hatta Oyuna Girişlerde Bile Ekran klavyesi kullanın...( Bazı keyloggerlar yinede ekran klavyesi tanıyor ama yinede bakılacak olursa + %50 şans veriyor)


Bunlar Dışında Sizinde Güvenlik İçin Bildiğiniz Yöntemler Varsa Lütfen Bizlerle Paylaşın
14 Replies
B
baris1992 ⭐ 19y
#2
paylasım için saol
M
mel1h___ ⭐ 19y
#3
güzel paylasım tnx extraokk
D
dR.NooB ⭐ 19y
#4
ekran klavyesı dışında hepsi güzel olmuş
artık ekran klavyesıde işe yaramıyor Crying or Very sad
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#5
aynı konuyu ben vermiştim ama şimbi bulamadım kahvekeyfi
G
gRaNdFlaSh OP ⭐ 19y
#6

aynı konuyu ben vermiştim ama şimbi bulamadım kahvekeyfi

paylaşım yapalım dedık paso bısey dıon ha Mr. Green
B
#7
saol
J
Jigsaw ⭐ 19y
#8
Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊
G
gRaNdFlaSh OP ⭐ 19y
#9

Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊

öle hacklenen cok var Wink
J
Jigsaw ⭐ 19y
#10


Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊

öle hacklenen cok var Wink

Hayır. Mr. Green Öyle olduğunu sanan çok var.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#11

Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊

oyunda bırıne Exchange attıgında cmd ac netstat -n yazdıgında baglandıgın kısının baglantı ip i goruosun yapan ordan yapıyor vs.. spygrupda vardı zannımca kaldırdılar siteyi Crying or Very sad
G
gRaNdFlaSh OP ⭐ 19y
#12


Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊


evet bi hack yontemi diildir
bakın başıma sole bişi geldi cok eskiden dowhangta stall kurmuştum satacagım silah 8+3 seal of moon sword idi.stalı 5 mden actım sonra bitane 1 lvl kadın geldi ve bana 4.5 m ve 2 tane female item ok mi dedi tabi bunları yabancı soluo kadının ismi yanlıs hatırlamıosam jessica server pasific herneyse ok dedim stalı kapattım exchangeye girdik exchange attı kabul ettim ben silahı o itemle parayı koydu sonra lag dedi birden exchangeyi kapattı o dedim bidaha attı yine koydu para ile itemleri diceksinizki son saniyedi cekmiştir parayı alakası yok sadece paraya bakıodu gozum itemlere hiç bakmadım bile o ok ledi bende o appğrğve dedi bende dedim bunları derken benim gozum parada bana 4.5 m gelmesi gerekirken sadece o 2 female item geldi ve carım 2 ay sonra hacklendi Evil or Very Mad

buna ragmen hack yontemı degıl dıosn ya ılgınc walla Mr. Green
J
Jigsaw ⭐ 19y
#13


Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊

oyunda bırıne Exchange attıgında cmd ac netstat -n yazdıgında baglandıgın kısının baglantı ip i goruosun yapan ordan yapıyor vs.. spygrupda vardı zannımca kaldırdılar siteyi Crying or Very sad

Serverın IP'yi görüyorsun. Knightta ise direk IP'yi mesela. Burda malzeme önce servera gidiyor.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#14



Exchange bir hack yöntemi değildir. 😊

oyunda bırıne Exchange attıgında cmd ac netstat -n yazdıgında baglandıgın kısının baglantı ip i goruosun yapan ordan yapıyor vs.. spygrupda vardı zannımca kaldırdılar siteyi Crying or Very sad

Serverın IP'yi görüyorsun. Knightta ise direk IP'yi mesela. Burda malzeme önce servera gidiyor.


hmm .. bılmıodum Sad saol extrabeer

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: