Icerige atla
Extraloob

Cep telefonu

· 40 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
shneZee ⭐ 18y
#21
Bana gore nokia marka telefonlar ates pahasi markaya para vermeye devam ediyoruz,samsung ise cevremde kullananlardan gordugum kadariyla saglikli kulanilacak telefonlar uretemiyor,dokunmatik telefon dersen ki iphone tek gecilir otesi bence yaklasamaz ki dokunmatik merakinizida pek anlamis degilim,ama illa dokunmatik diyorsan lgnin urunlerini mutlaka bir incele,bende en son 2-3 ay once telefonumu degistirdim dokunmatik dusunmedim degil ama sonunda aklim pek dokunmatike yatmadi ve sonynin w705 model telefonunu aldim ve gayet mutluyum.
ps:Alacagin telefon simdiden hayirli olsun 🍺
N
#22
Uygun fiyatlı diyorsan, Samsung corby pro der geçerim.Bir süre sonra dokunmatikl ekranlı telefonda yazı yazmanın zorluğunu yaşayacak adıma duacı olacaksın.
M
Mavi Duman ⭐ 16y
#23
5800 xpress music

+Mavi
X
xplayer ⭐ 19y
#24
5800 8)


Gri yada Kırmızı ablama Kırmızı aldk Gride bende var

🤘 Ailecek kullanıyoruzçok güzel bi telefon herkese tavsiye ederim(:
M
Mavi Duman ⭐ 16y
#25
5800 8)


Gri yada Kırmızı ablama Kırmızı aldk Gride bende var

🤘 Ailecek kullanıyoruzçok güzel bi telefon herkese tavsiye ederim(:

kirmizilar çok hoş.Mavilerde öyle hatta grilerde hatta hepsi müthiş 😊
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#26
5800 aldım 😜 teşekkürler herkese
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
5800 aldım 😜 teşekkürler herkese



kuzende alacak kaç kuruş bu alet ? o yurtdışında şu anda oradan alacak.
P
PwneD ⭐ 18y
#28
5800 aldım 😜 teşekkürler herkese

Ne renk aldın 😁
X
xlorxlarge ⭐ 18y
#29
5800 xpressmusic 😎
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#30
5800 aldım 😜 teşekkürler herkese



kuzende alacak kaç kuruş bu alet ? o yurtdışında şu anda oradan alacak.


tam 500 liraya aldım teknosadan. music player hariç gayet memnunum 😜
A
Aresa ⭐ 19y
#31
bir arkadaş nokia n97 dedi, bu nasıldır? kullanan var mı 😁



hacım aşırı pahalı olmayan diyorsun n97 diyorsun yapma bunu 😘
E
eLempTRa ⭐ 18y
#32
arkadaş nedir bu 5800 hayranlığı bir tek ben hayran olamadım şu telefona harbiden ilginç gidip özellikle inceleyeceğim.

abi afedersin ama 5800 dan bir halt olmaz wireless desteği var ama nette az gezince mesela 2. pencere açtın kapat dedinmi hepsi kapanıyor tamamen çok gıcık bir şey.Tavsiyem Samsung o Wi-Fi mi neydi o olur.Fiyatıda iyi 300-400 civarı
A
ALpique ⭐ 17y
#33
Yine diyorum dediğin özellkte 10 numara telefon -- m7603 extra olarak beat dj mevcut.
Q
QuoteLife ⭐ 17y
#34
Bana gore nokia marka telefonlar ates pahasi markaya para vermeye devam ediyoruz,samsung ise cevremde kullananlardan gordugum kadariyla saglikli kulanilacak telefonlar uretemiyor,dokunmatik telefon dersen ki iphone tek gecilir otesi bence yaklasamaz ki dokunmatik merakinizida pek anlamis degilim,ama illa dokunmatik diyorsan lgnin urunlerini mutlaka bir incele,bende en son 2-3 ay once telefonumu degistirdim dokunmatik dusunmedim degil ama sonunda aklim pek dokunmatike yatmadi ve sonynin w705 model telefonunu aldim ve gayet mutluyum.
ps:Alacagin telefon simdiden hayirli olsun 🍺



Çin malı 😁 Benim nokia macaristanda üretilmiş.Nokia,connecting kalite 😄 Kabul ediyorum iğrenç bir espriydi.5800 xpress music forever
J
Josephine ⭐ 17y
#35
5800 aldım 😜 teşekkürler herkese



kuzende alacak kaç kuruş bu alet ? o yurtdışında şu anda oradan alacak.


tam 500 liraya aldım teknosadan. music player hariç gayet memnunum :P


Profesyonel bir 5800 kullanıcısı olarak hemen yazayım ;

Flaslight indir.
Move music player indir.
Mesajlarını günlük ayıracak olan Nimbuzz messaging indir.
Dokumatik hassasiyetini artıracak ve tam ekran klavyede yazmanı kolaylaştıracak olan TouchCrab indir
İnternetten video izleyebileceğin Skyfire (internet tarayıcısı) indir
Birde işlem kaydını günlük yap.

Versiyonuda v.50'ye yükselt. Tam performans telefonunu kullan (:
J
Josephine ⭐ 17y
#36
arkadaş nedir bu 5800 hayranlığı bir tek ben hayran olamadım şu telefona harbiden ilginç gidip özellikle inceleyeceğim.

abi afedersin ama 5800 dan bir halt olmaz wireless desteği var ama nette az gezince mesela 2. pencere açtın kapat dedinmi hepsi kapanıyor tamamen çok gıcık bir şey.Tavsiyem Samsung o Wi-Fi mi neydi o olur.Fiyatıda iyi 300-400 civarı


Düzgün bir internet tarayıcısı kullanıp bilmedikleri yerden versiyon yükseltmesinler.
M
MaPaP4 ⭐ 19y
#37
5800 yada corby wifi
X
XER0 ⭐ 19y
#38
arkadaş nedir bu 5800 hayranlığı bir tek ben hayran olamadım şu telefona harbiden ilginç gidip özellikle inceleyeceğim.

abi afedersin ama 5800 dan bir halt olmaz wireless desteği var ama nette az gezince mesela 2. pencere açtın kapat dedinmi hepsi kapanıyor tamamen çok gıcık bir şey.Tavsiyem Samsung o Wi-Fi mi neydi o olur.Fiyatıda iyi 300-400 civarı


Düzgün bir internet tarayıcısı kullanıp bilmedikleri yerden versiyon yükseltmesinler.


5800 telefonu aldım da wireless yüzünden bir yere fırlatmama az kaldı , 2-3 tane sayfayı düzgün açmayı beceremedi. Jet almadığıma pişman oldum daral:
M
Mirage ⭐ 19y
#39
LG KP500 Cookie 🤘 Arada zoom sorunu bazen deli ediyor ama gerisi perfect 😎
.NET
.NET ⭐ 19y
#40
Samsung Lindy
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: