Beyler bilgisayarımda Cd Dvd romu gösteren sımge yok format atmaya calsıyorum cd yi gormuyor . Neyapmam gerekıyor yardımlarınızı bekliyorum
CD/DVD ROM
· 7 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Bilgisayarının içini felan açdıysan Kablosu çıkmıs olabilir bir kontrol et..
Yok öyle birşey olmadı.
Pc'ye format at düzelir dicem formatta atamazsın bu durumda
Şöyle yap : bir arkadasının Cd Rom u al kendi Pc ne tak format at sonra kendininkini tak. Belki olur böyle 🙄
Şöyle yap : bir arkadasının Cd Rom u al kendi Pc ne tak format at sonra kendininkini tak. Belki olur böyle 🙄
bilgisyarım yönet sekmesinde olacaktı c-d diye bir de denetim masası sistemden bakıp geri getirebilirsiniz simgeyi.
Windows bu donanım için aygıt sürücüsü yükleyemiyor. Sürücü bozuk ya da eksik olabilir. (Kod 39)
Aygıttaki sorunu gidermek için Sorun Gider'i tıklatın.
böyle yazı gelior bilg. yönette
Aygıttaki sorunu gidermek için Sorun Gider'i tıklatın.
böyle yazı gelior bilg. yönette
Bios ta gözükü yor mu sürücün ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap