çözdüm çözdüm 😄
sorun biosdan kaynaklıymış girdim kurcaladım bozarsam default yaparım diyerek
dvd rwye girip auto yerine cd/dvd seçtim ve düzeldi 😁
çok mutluyum 🍺
konu kilitlenebilir
CD yazıyorum ancak boş çıkıyor
· 13 Replies · 12K views 0 reading
13 Replies
yazdırma ekranından bir görüntü verebilirmisin belki birşeyleri eksik yapıyorsundur ?
yazdırma ekranından bir görüntü verebilirmisin belki birşeyleri eksik yapıyorsundur ?
ekrandan görüntüyü vericem tamam ancak başka programlar ilede yazsam boş çıkıyor az sonra ekliyorum
Öncelikle yazdırdığın sürücüye dikkat et, imaj olarak harddiskine yazdırıyor olabilirsin, birde çok hızlı yazdırma, tavsiyem 32-40 X hızlarıdır.
- Resim Silinmiş.
Prestij imaj olarak yazdırmadığıma eminim cd 8x ilede yazdırsam 48xlede yazdırsam sonuç aynı
cdnin altına baktığımda yazılmış göründüğü halde içi boş kalıyor 10taneye yakın cd boşa gitti
Prestij imaj olarak yazdırmadığıma eminim cd 8x ilede yazdırsam 48xlede yazdırsam sonuç aynı
cdnin altına baktığımda yazılmış göründüğü halde içi boş kalıyor 10taneye yakın cd boşa gitti
H
Heisenberg
⭐ 19y
Bendede oluodu bi ara, cd nin markasından olabilir ama asıl tahminim cdyi pcden erken çıkarman..yazım bitince uzun sürse bile Cdyi pcnin çıkarmasını bekle.
Bendede oluodu bi ara, cd nin markasından olabilir ama asıl tahminim cdyi pcden erken çıkarman..yazım bitince uzun sürse bile Cdyi pcnin çıkarmasını bekle.
zaten pc kendisi çıkartıyor :S
ayrıca markadan olduğunu sanmam herzaman philips cd kullanıyordum 2yıldır aynı cd
pc formata bile razıyım yeterki düzelsin off yaa
Sürücünün kablolarını kontrol et . Yada garantisi var ise garantiye götürmeni tavsiye ederim rw özlleiği bozulmuş olabilir.
Sürücünün kablolarını kontrol et . Yada garantisi var ise garantiye götürmeni tavsiye ederim rw özlleiği bozulmuş olabilir.
rw özelliğimi bozulmuş :!!&%&! napıcam ben şimdi off garantisi 2yıldı galiba süre dolmuştur dolmasa bile garanti belgesi kayıp 😢
sürücülerini kaldırıp baştan kurdum olmadıysa bide format çekerim olmassa doğru bilgisayarcıya yenisini almaya 😄
sonuç olumsuz 😞
sonuç olumsuz 😞
bios ayarlarından olabilirmi 2gün önce bios ayarlarını default yapmıştım sorun çıktığı için
eğer biosdan kaynaklıysa nasıl düzeltirim
eğer biosdan kaynaklıysa nasıl düzeltirim
Hiç ummdaım yerden miş sorun 😄 Sorun çözüldü için mutlu oldm 😄 Güle güle kullan banda ders oldu 😉
Log in to write a reply.
Log In