Icerige atla
Extraloob

Çarşamba günü ( Tarihi maç öncesi ) yapılması gerekenler !!

· 32 Replies · 2.9K views
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadaşlar malesef ki insanımız nasıl sevineceğini bilmiyor. Bu yüzden maç öncesi, maç bittikden sonra hayatta kalmamız için yapmamız gereken 1-2 şey var 😁

1. Adım
Evimizdeki camlara varsa Fransız tipi balkonların önüne aralıksız kum torbası çekekiyoruz 😁 🍺
- Resim Silinmiş.
2.Adım
Nereden bulursunuz bilmem ama ... 😁 bi yerden kasket buluyoruz...
- Resim Silinmiş.
3.Adım
Hayati organlarımızı korumak için paraya kıyıp çelik yelek alıyoruz. 😁
- Resim Silinmiş.
4.Adım
"Aşırı pisikopatımsı yaratıklar" ne yapacağını bilmeyip evinize girmeye çalışabilir 😁 buna karşı da kapımızı kilitliyoruz.. eğer tahta kapı varsa çelik kapı taktırmanızı öneririz. 😁
- Resim Silinmiş.
5.Adım
ve sonuncu adım maç başlamadan önce Fatiha suresini okuyoruz. 😁

Ps: unutmadan çanak anteninizi güvenli bir yerde muhavaza ediniz.. aksi takdirde üzerinde 9.00 mm mermi delikleri bulabilirsiniz.. 👍 😁

dR.NooB 😘
eski deneme mod
şimdiki ps user olmaya aday old school üyesi 😁
32 Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#2
haha mesajı güzel vermişsin 😄
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#3
haha mesajı güzel vermişsin :D

😁 Aramızda da sıkan birileri vardır mutlaka ... kendinizi düşünmüyorsanız başkalarını düşünün 👍
U
UrbanChaos ⭐ 19y
#4
haha mesajı güzel vermişsin :D


Mesajı Veriyoruzda MEsajın Alınması lazm 😄 Yakında AK47 ile cıkarlar
S
#5
puhaha kopdum bu ne böle sanki savaşa çıkıoz 😁
I
#6
Maçtan önce her insanın kendilerini zincirlemelerini öneririm.
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#7
haha mesajı güzel vermişsin :D


Mesajı Veriyoruzda MEsajın Alınması lazm 😄 Yakında AK47 ile cıkarlar

one be o neki neki o neeeee 😁 bazuka,nükleer başlık falan kullancaklar gibime geliyor... 😁
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#8
Maçtan önce her insanın kendilerini zincirlemelerini öneririm.

Daha ekonomik 😁
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#9
Maçtan önce her insanın kendilerini zincirlemelerini öneririm.

Daha ekonomik 😁

Daha güvenli xD konvoylar varya hani tur atan dua edin onlr f-16 olmasın xD futbola para bol bizim ülkemizde... 😐
S
#10
Ya Abazamıyım Bilmiyorum Ama Mesajdan Daha Çok 2. Adımdaki Sarışın Kız Dikkatimi Çekti 🎅
X
XianHun ⭐ 18y
#11
Silahları bırakın gelin sabaha kadar içelim sevişelim her haltı yiyelim
[
#12
xianhun veriyor musun?
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#13
xianhun veriyor musun?

Üyelerimizle düzgün konuş hele bir tam kastetmek istedigini söyle bakalım.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#14
Halil aksam aksam kimseyle dengesizce konusmaya hakkı yok neyse uğramasın uğrayacaksada duracagı yeri bilsin.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#15
Ne bileyim var biraz ya gece 12 den sonra anlama kıtlığım.Yeni üyelik acsın adam gibi davransın.
L
#16
Korunmayı boşverde 😜 2.resimdeki hatun hoşmuş 😄
Klasik türk gençliğiabaza 😈
L
Liu ⭐ 19y
#17
Sıkarım abicim kuru sıkımla sıkarım gerisi yalan xD
Adamlar yarım saat bir saat saydırıor bnde sıkarım ^^ ama tabi Kuru sıkı ile 😜 😁
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#18
Halil aksam aksam kimseyle dengesizce konusmaya hakkı yok neyse uğramasın uğrayacaksada duracagı yeri bilsin.

Süresiz banlandığını ima ediyorum ne kalın kafalısın yahu. 😁

Ahauhaha süper ya 😁 Halil abi sitenin saati kaç saat ileri ? Bakmaya üşendim hesaplamadım.
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#19
Korunmayı boşverde 😜 2.resimdeki hatun hoşmuş 😄
Klasik türk gençliğiabaza 😈

Ben sizi ölümden kurtayama çalışıyorum siz illa "abazan mode on" diyorsunuz 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#20
6 tane tuborg bira alırım olaya girişirim, maç vb. etkinliklerde smirnoff ice-north içilmiyor nedense 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: