arkadaşlar çarınızda şifre değişmemiştir sadece şifre değiştirme sitesi değişti ya ondan çara girmek için bir önceki şifre veya daha önceki şifrenizi yazın ben girdim oldu kasıyorum şuan!!! extrabeer
Çarına giremeyenler baksın !!!
· 9 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
ağa süpersin sağolya önceki şifre değil bir önceki şifreyle oldu hacım çok sağolya tşk ederim Very Happy extraokk Mr. Green Mr. Green
ağa süpersin sağolya önceki şifre değil bir önceki şifreyle oldu hacım çok sağolya tşk ederim Very Happy extraokk Mr. Green Mr. Green
ağa çok çok sağolya zeusdaysan gel ne istersen verim sana
tezcanım ben ÇaPKiN3 Zeusta canın sağolsun yeter hadi by
başka birine yaramadımı yazdığın şey Sad Sad
Eski Pwmi HAtırlasam Belki Banada Yaricaktı Ama Unutmuşum Evil or Very Mad 30 Ekimde Degistirim Gireciz Artık Verdigin Bilgi icin Tşk
tezcanım ben ÇaPKiN3 Zeusta canın sağolsun yeter hadi by
sağol seninde açık olduğun zaman bir ara pm at biraz gezek
tmm kanka
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap