Bu puroyu isteyen olupta bulamayan vardır diye yazıyorum. ******taki iddaa bayinde satıyorlar 8 tane 15 Lira . Sigara içtiğim o günlerde bende çok aramıştım bulamıyordum orada buldum. Ama genelde hep vişneli kaldı diyorlar yinede deniyin kalmışsa dark caramel isteyin. Çikolatalı olan.
Captain Black
· 3 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap