Icerige atla
Extraloob

Candy Shop

· 3 Yanıt · 1.0K görüntüleme
M
Mojito OP ⭐ 18y
#1
50 CENT: a ket tu tu tu kandy şap 😜
3 Yanıt
M
#2
Gençliğe yeni adım attığımız sıralarda, klibini ailemizden gizli izlediğimiz şarkı.
PS: Çok iyi bass vurduğunu hatırlıyorum.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#3
Candy Shop deyince 50Cent'i ; 50 Cent deyince Türkiyeye gelişini ; Türkiyeye gelişi deyince Ramiz adlı mal rapper'ın 50Cent'in önünde playback yapmasını hatırlıyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: