Bunu sadece serverima yaparım saygılarımla canbot agbota benziyor desem yeridir çünki ismini ve yazılımını değiştirdim 😆 ama iyikide değiştirmişim skillere yavaş basıyo buda düzgün çalışmasını sağlıyor bu arada ben zamanın canı Bro can herkese selamlar 👋 http://www.dosya.tc/CanBot.rar.html
CanBot Sadece Persiaya Ben Can BrotherS'dan Saygılar... oH_S
· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
1.Konun yeri yanlış
2.Taratma sonuclarını koymadan kimse bu neymiş diye bakmaz.
3.Serverda güvenecegim son kişisin.
2.Taratma sonuclarını koymadan kimse bu neymiş diye bakmaz.
3.Serverda güvenecegim son kişisin.
3.Serverda güvenecegim son kişisin.
Bunu en başa yazman lazımdı 👍
çok sağol işime yaradı doğrusu
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap