Icerige atla
Extraloob

Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM) Multiplayer

· 56 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#41
pm atarak konusuruz . server ip pass ver bu akşam saat 8-9 gibi atarız.
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#42
pm atarak konusuruz . server ip pass ver bu akşam saat 8-9 gibi atarız.


Ok.
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#43
hadi atalım mı ? server ip ver 21.30 da bulusalım
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#44
hadi atalım mı ? server ip ver 21.30 da bulusalım


Kusura Bakma. Saat 22:00 'de Skornova Maçım Varmış. Yeni Haberim Oldu 🙄
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#45
ok zaten ping var bende
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#46
- Resim Silinmiş.

😎 😎 8)



Al Bak Az Önce Oynadıgım Bi Mapda Çektim. iyi oldugum biyer değildi. ki kendime göre iyide değildim ama yetti ....

- Resim Silinmiş.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#47
bıktım bu oyundan. 3 kere 55 oldum sıktı artık bi daha kasamıycam.
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#48
bıktım bu oyundan. 3 kere 55 oldum sıktı artık bi daha kasamıycam.

55 lvle kadar kendin mi kastın ❓ 😱 deseydin 2 dk da 55 yapardım seni 😆
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#49
- Resim Silinmiş.

😎 😎 8)



Al Bak Az Önce Oynadıgım Bi Mapda Çektim. iyi oldugum biyer değildi. ki kendime göre iyide değildim ama yetti ....

- Resim Silinmiş.

wow süper . demek sd oynasam 3000 i geçicem
M
Midbroke ⭐ 18y
#50
bıktım bu oyundan. 3 kere 55 oldum sıktı artık bi daha kasamıycam.

55 lvle kadar kendin mi kastın ❓ 😱 deseydin 2 dk da 55 yapardım seni 😆


Bende kendim kasıyorum 55 Lv. ' e kadar . Şuan 34 Lv . ' im . Gold silahlarımı kendim çıkartacağım, emek harcamadan bir yerlere gelince güzel olmuyor . Önceden hile kullanarak 55 olmuştum pek bir fark olmuyor . Yetenek olursa 10 Lv . ' da bile 55 Lv . ezikleri cacık edersiniz . 😁
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#51
bıktım bu oyundan. 3 kere 55 oldum sıktı artık bi daha kasamıycam.


1 Kere Kastım. Pc Bozuldu Format Attım Save Gitti (:
Sonrasını 55 Lv Hack 'le Yaptım. Mutluyum 😊
Herşey Açık 🎅
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#52
- Resim Silinmiş.

😎 😎 8)



Al Bak Az Önce Oynadıgım Bi Mapda Çektim. iyi oldugum biyer değildi. ki kendime göre iyide değildim ama yetti ....

- Resim Silinmiş.

wow süper . demek sd oynasam 3000 i geçicem


Sd - Tdm- Sabotage Vs... Puanlama Sistemini Bilmiyorum Ama O Dandik Bi Maptı. 1. Oldum Ama Zar Zor. Yani 4x4 lük Olan Bi Map Değildi Puanda Güzeldi. Kanımca O Puanları Yapmak Basit 😁

Biz Maximayla Tdm Serverde Oynadık ( 20 Kişi Vardı ) . 3 Mapda 3 Farklı 1. Lik Aldım Gördü ^^
Senide Bekleriz. Orda Takılırız. 🎅
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#53
bugun 1 vs 1 atabiliriz istersen xfire ver ekleyim
T
TitusPullo ⭐ 19y
#54
Hile hurda ile işim olmaz. Elle kasacam tabii.
M
Midbroke ⭐ 18y
#55
Hile hurda ile işim olmaz. Elle kasacam tabii.


🎅
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#56
- Resim Silinmiş.

alın point görsün gözünüz 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: