beyler başlata tıklıyorum ancak çalıştır çıkmıyo gozukmuyo ne yapmam gere kıoo yardım edermısınız 🕵️
çalıştır yardım eli uzatmanızı beklıyorum :D:D
· 4 Replies · 1.5K views 0 reading
4 Replies
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Çalıştır kısayolu; windows logosu + R
Anladığım kadarıyla menü ortadan kaybolmuş ozaman;
CTRL+ Shift + Esc bas, görev yöneticisinden Dosya/Yenigörev "çalıştır"ı çalıştır.
gpedit.msc yaz
Local Group Policy
User Configuration
Administrative Templates
Start Menu and Taskbar
Bunları ekle, kaldır, çıkar, böl, kafana göre..
Anladığım kadarıyla menü ortadan kaybolmuş ozaman;
CTRL+ Shift + Esc bas, görev yöneticisinden Dosya/Yenigörev "çalıştır"ı çalıştır.
gpedit.msc yaz
Local Group Policy
User Configuration
Administrative Templates
Start Menu and Taskbar
Bunları ekle, kaldır, çıkar, böl, kafana göre..
ok saolasın denıcemm
oldu saol
Log in to write a reply.
Log In