Icerige atla
Extraloob

çalıştır yardım eli uzatmanızı beklıyorum :D:D

· 4 Replies · 1.5K views
M
malboro OP ⭐ 18y
#1
beyler başlata tıklıyorum ancak çalıştır çıkmıyo gozukmuyo ne yapmam gere kıoo yardım edermısınız 🕵️
4 Replies
M
#2
Çalıştır kısayolu; windows logosu + R

Anladığım kadarıyla menü ortadan kaybolmuş ozaman;

CTRL+ Shift + Esc bas, görev yöneticisinden Dosya/Yenigörev "çalıştır"ı çalıştır.

gpedit.msc yaz

Local Group Policy
User Configuration
Administrative Templates
Start Menu and Taskbar

Bunları ekle, kaldır, çıkar, böl, kafana göre..
M
malboro OP ⭐ 18y
#3
ok saolasın denıcemm
M
malboro OP ⭐ 18y
#4
oldu saol

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: