Öbür tarafta bulaşık yıkatmıyorlar =) (İnancım budur... Cehennem ve Cennet vardır da diyemem yoktur da diyemem, fakat inancım budur)
Bye Bye Sro
· 43 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Hayırdır char soyan ülkeler listesi mi oluşturdunuz ? 😜
Geçmiş olsun Lord 😘
Geçmiş olsun Lord 😘
Nıye isro oynamayip isrodan nefret ettigiminde bir baska nedeni. Buyuk gecmis olsun. Benimde isroda charim 95 olana kadar en az 5 kere soyuldu ve son soyuldugundan sonra daha 1 kere bile girmedim ve kesinlikle biraktim. Isroda oynamam bidaha ksro gel ksro hic boyle dertler yok server doluydu goldbottu char soyulma ban olayi felan 😜
Tahminime gore %95 oranla bot sitelerinde ki açıklardan yararlanarak birileri sw lerde bu işi ticarete dokmus durumda charı soyuyorlar ve janganda bırakıyorlar ayrıca jangan'da bu itemleri satan birde Charları var. itemi ortalama fiyatının 1/2 veya 1/3 miktara satıyor tabi emek vermedigi için kac gold ettigi onemsiz sonrada bu goldları sitelerde satıyor sistemin degiseceginide sanmıyorum
6 yıldır hicbir charım hacklenmedi ancak tamamen kaza kursunu gibi bu olay bugun var yarın yok sıramız gelmez umarım
6 yıldır hicbir charım hacklenmedi ancak tamamen kaza kursunu gibi bu olay bugun var yarın yok sıramız gelmez umarım
geçmiş olsun
P
PokerFace_
⭐ 16y
geçmiş olsun, o leveldaki bir charı çok kolay toparlayabileceğini unutma ancak.
%100 katılıyorum 500m e onun seti gibi 2tane daha yaparsın 👴
Phoenixde de benım charım soyuldu ^^ Nova +10 stafım gitti 3 gun öcne almıstım 5b para verip bende bırakıcaktım ancak laz inadı var bende yine devam ediyorum ^^
Geçmiş olsun,fakat arkadaşlarında söylediği gibi o leveldeki bi karekteri toplamak çok zor olmaz ve force bow char bence toparlayıp devam edebilirsin.
Bot kullanırken çok dikkatli olmalısın büyük ihtimal eğer başka bilgisayardan oyuna girmediysen bot yüzünden olmuştur.
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun....
Yaralı style4 senedir bu oyunu oynuyom ve ilk defa 1 ay kadar önce Phoenix de çarım soyuldu.O zamanlar Uranüste 5 tane çarım daha vardı ama yalnızca Phoenixde olan gitti.Şimdiye kadar pek çok bot kullandım ve virüs programı kullanmadım.Çalan *** silk peti, silk kıyafetlerini, devili NPC ye satmış ve tüm itemlerini almıştı.Hesap bilgilerini bilen arkadaşlarımda vardı ama onlarada güveniyom.
Bu işi nasıl yaptıklarını hiç bir zaman anlamıycam sin:
PS:Hırsız kimliğini genellikle belli etmez.Bu işin ülkeyle alakası yok, kendisini yetiştirebilmeyle alakalı bir şey.
Bu işi nasıl yaptıklarını hiç bir zaman anlamıycam sin:
PS:Hırsız kimliğini genellikle belli etmez.Bu işin ülkeyle alakası yok, kendisini yetiştirebilmeyle alakalı bir şey.
Sebebini bilmiyorum arkadaşlar ama 5 dk önce charımı soyulmuş bir şekilde buldum artık sro benim için bitmiştir!!!İçinde 1 m para bırakmışlar bide sağ olsunlar petimi bari onları Npc ye satsalarmış. Görüşürüz Sro
Geçmiş olsun Kardeşim Ne diyelim, Allah Bi yerden çıkarır merak etme 🙏
Geçmiş olsun
Teşekkürler herkese 😘
ah ah çok üzüldüm kendi charım soyulmş gbi 😢
egpy set gtti sanırm bu kdr üzüldüğüne göre 😄 😄 💃 💃 💃 💃
egpy set gtti sanırm bu kdr üzüldüğüne göre 😄 😄 💃 💃 💃 💃
ah ah çok üzüldüm kendi charım soyulmş gbi 😢
egpy set gtti sanırm bu kdr üzüldüğüne göre 😄 😄 💃 💃 💃 💃
aklı sıra kafa buldu...
g.olsun birader..
M
mozaikpasta
⭐ 16y
Arkadaşlar En İyi Ve En Çok Char Soyan Ülke Almanya' dır daral: daral: Mısır Son Sıralarda Gelir Char Soygunlarında daral: daral: Ayrıca Sbot,İsrobot,Tbot ve Mbottan Baska Bot Kullanmayın summer2: summer2: Ve Soft Mod Oynayan Arkadaslar SroLoader Gıbı Program Kullanmayın Kesınlıkle summer2: summer2: Bir Zamanlar En Büyük Soygun Nedeni SroLoader Programıydı daral: daral: İlla Kullanacaksanız Sitemizde Bulunan memberlist.php?mode=viewprofile&u=4382 İlker Arkasın yayınladıgı Programları Kullanmanızı Sıddetle Tavsıye Ederım 🤤 🤤 🤤 🤤
Bu Arada Çok Büyük Gerçmiş Olsun Yalnız Bir Kere Soyuldum Diye Silkroadı Bırakman Yersız ve Gereksız Dıye Dusunuyorum... Ayrıca Server Degıstırmekte Gereksız Masrafta Baska Bır sey Degıl 😞 Bunu Iyı Bıldıgım İçin Soyluyorum .... Extra Masrafa Gerek Yok Charına Yenı Set Duz Pcne Format At Bılınen Bot Yada Programları Kullanmaya Devam 😊 Tesekkurler ....
Ne demek Şimdi bu? İbot Kullanıyorum diye soyulma riskim mi var? Yok canım daha neler 🤔
Gecmis Olsun Dostum
Arkadaşlar En İyi Ve En Çok Char Soyan Ülke Almanya' dır daral: daral: Mısır Son Sıralarda Gelir Char Soygunlarında daral: daral: Ayrıca Sbot,İsrobot,Tbot ve Mbottan Baska Bot Kullanmayın summer2: summer2: Ve Soft Mod Oynayan Arkadaslar SroLoader Gıbı Program Kullanmayın Kesınlıkle summer2: summer2: Bir Zamanlar En Büyük Soygun Nedeni SroLoader Programıydı daral: daral: İlla Kullanacaksanız Sitemizde Bulunan memberlist.php?mode=viewprofile&u=4382 İlker Arkasın yayınladıgı Programları Kullanmanızı Sıddetle Tavsıye Ederım 🤤 🤤 🤤 🤤
Bu Arada Çok Büyük Gerçmiş Olsun Yalnız Bir Kere Soyuldum Diye Silkroadı Bırakman Yersız ve Gereksız Dıye Dusunuyorum... Ayrıca Server Degıstırmekte Gereksız Masrafta Baska Bır sey Degıl 😞 Bunu Iyı Bıldıgım İçin Soyluyorum .... Extra Masrafa Gerek Yok Charına Yenı Set Duz Pcne Format At Bılınen Bot Yada Programları Kullanmaya Devam 😊 Tesekkurler ....
Ne demek Şimdi bu? İbot Kullanıyorum diye soyulma riskim mi var? Yok canım daha neler 🤔
Gecmis Olsun Dostum
evet arkadaşım aynen öyle ibot yüzünden soyuldu charım.teşekkürler 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap