Icerige atla
Extraloob

Bye Bye Sro

· 43 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
W
Warmoon ⭐ 18y
#21
Öbür tarafta bulaşık yıkatmıyorlar =) (İnancım budur... Cehennem ve Cennet vardır da diyemem yoktur da diyemem, fakat inancım budur)
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#22
Hayırdır char soyan ülkeler listesi mi oluşturdunuz ? 😜
Geçmiş olsun Lord 😘
S
SuS3 ⭐ 18y
#23
Nıye isro oynamayip isrodan nefret ettigiminde bir baska nedeni. Buyuk gecmis olsun. Benimde isroda charim 95 olana kadar en az 5 kere soyuldu ve son soyuldugundan sonra daha 1 kere bile girmedim ve kesinlikle biraktim. Isroda oynamam bidaha ksro gel ksro hic boyle dertler yok server doluydu goldbottu char soyulma ban olayi felan 😜
G
GNR ⭐ 18y
#24
Tahminime gore %95 oranla bot sitelerinde ki açıklardan yararlanarak birileri sw lerde bu işi ticarete dokmus durumda charı soyuyorlar ve janganda bırakıyorlar ayrıca jangan'da bu itemleri satan birde Charları var. itemi ortalama fiyatının 1/2 veya 1/3 miktara satıyor tabi emek vermedigi için kac gold ettigi onemsiz sonrada bu goldları sitelerde satıyor sistemin degiseceginide sanmıyorum
6 yıldır hicbir charım hacklenmedi ancak tamamen kaza kursunu gibi bu olay bugun var yarın yok sıramız gelmez umarım
B
ByAti ⭐ 16y
#25
geçmiş olsun
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#26
geçmiş olsun, o leveldaki bir charı çok kolay toparlayabileceğini unutma ancak.

%100 katılıyorum 500m e onun seti gibi 2tane daha yaparsın 👴
H
Hayta35 ⭐ 16y
#27
Phoenixde de benım charım soyuldu ^^ Nova +10 stafım gitti 3 gun öcne almıstım 5b para verip bende bırakıcaktım ancak laz inadı var bende yine devam ediyorum ^^
K
KissBerry ⭐ 17y
#28
Geçmiş olsun,fakat arkadaşlarında söylediği gibi o leveldeki bi karekteri toplamak çok zor olmaz ve force bow char bence toparlayıp devam edebilirsin.
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#29
Bot kullanırken çok dikkatli olmalısın büyük ihtimal eğer başka bilgisayardan oyuna girmediysen bot yüzünden olmuştur.
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#30
Geçmiş olsun.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#31
Geçmiş olsun....
Yaralı style
M
MainMagic ⭐ 18y
#32
4 senedir bu oyunu oynuyom ve ilk defa 1 ay kadar önce Phoenix de çarım soyuldu.O zamanlar Uranüste 5 tane çarım daha vardı ama yalnızca Phoenixde olan gitti.Şimdiye kadar pek çok bot kullandım ve virüs programı kullanmadım.Çalan *** silk peti, silk kıyafetlerini, devili NPC ye satmış ve tüm itemlerini almıştı.Hesap bilgilerini bilen arkadaşlarımda vardı ama onlarada güveniyom.

Bu işi nasıl yaptıklarını hiç bir zaman anlamıycam sin:


PS:Hırsız kimliğini genellikle belli etmez.Bu işin ülkeyle alakası yok, kendisini yetiştirebilmeyle alakalı bir şey.
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#33
Sebebini bilmiyorum arkadaşlar ama 5 dk önce charımı soyulmuş bir şekilde buldum artık sro benim için bitmiştir!!!İçinde 1 m para bırakmışlar bide sağ olsunlar petimi bari onları Npc ye satsalarmış. Görüşürüz Sro



Geçmiş olsun Kardeşim Ne diyelim, Allah Bi yerden çıkarır merak etme 🙏
V
Viski ⭐ 18y
#34
Geçmiş olsun
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#35
Teşekkürler herkese 😘
S
serdar123 ⭐ 18y
#36
ah ah çok üzüldüm kendi charım soyulmş gbi 😢
egpy set gtti sanırm bu kdr üzüldüğüne göre 😄 😄 💃 💃 💃 💃
D
ddnet ⭐ 16y
#37
ah ah çok üzüldüm kendi charım soyulmş gbi 😢
egpy set gtti sanırm bu kdr üzüldüğüne göre 😄 😄 💃 💃 💃 💃


aklı sıra kafa buldu...

g.olsun birader..
M
#38
Arkadaşlar En İyi Ve En Çok Char Soyan Ülke Almanya' dır daral: daral: Mısır Son Sıralarda Gelir Char Soygunlarında daral: daral: Ayrıca Sbot,İsrobot,Tbot ve Mbottan Baska Bot Kullanmayın summer2: summer2: Ve Soft Mod Oynayan Arkadaslar SroLoader Gıbı Program Kullanmayın Kesınlıkle summer2: summer2: Bir Zamanlar En Büyük Soygun Nedeni SroLoader Programıydı daral: daral: İlla Kullanacaksanız Sitemizde Bulunan memberlist.php?mode=viewprofile&u=4382 İlker Arkasın yayınladıgı Programları Kullanmanızı Sıddetle Tavsıye Ederım 🤤 🤤 🤤 🤤

Bu Arada Çok Büyük Gerçmiş Olsun Yalnız Bir Kere Soyuldum Diye Silkroadı Bırakman Yersız ve Gereksız Dıye Dusunuyorum... Ayrıca Server Degıstırmekte Gereksız Masrafta Baska Bır sey Degıl 😞 Bunu Iyı Bıldıgım İçin Soyluyorum .... Extra Masrafa Gerek Yok Charına Yenı Set Duz Pcne Format At Bılınen Bot Yada Programları Kullanmaya Devam 😊 Tesekkurler ....


Ne demek Şimdi bu? İbot Kullanıyorum diye soyulma riskim mi var? Yok canım daha neler 🤔

Gecmis Olsun Dostum
L
Lordzek OP ⭐ 16y
#39
Arkadaşlar En İyi Ve En Çok Char Soyan Ülke Almanya' dır daral: daral: Mısır Son Sıralarda Gelir Char Soygunlarında daral: daral: Ayrıca Sbot,İsrobot,Tbot ve Mbottan Baska Bot Kullanmayın summer2: summer2: Ve Soft Mod Oynayan Arkadaslar SroLoader Gıbı Program Kullanmayın Kesınlıkle summer2: summer2: Bir Zamanlar En Büyük Soygun Nedeni SroLoader Programıydı daral: daral: İlla Kullanacaksanız Sitemizde Bulunan memberlist.php?mode=viewprofile&u=4382 İlker Arkasın yayınladıgı Programları Kullanmanızı Sıddetle Tavsıye Ederım 🤤 🤤 🤤 🤤

Bu Arada Çok Büyük Gerçmiş Olsun Yalnız Bir Kere Soyuldum Diye Silkroadı Bırakman Yersız ve Gereksız Dıye Dusunuyorum... Ayrıca Server Degıstırmekte Gereksız Masrafta Baska Bır sey Degıl 😞 Bunu Iyı Bıldıgım İçin Soyluyorum .... Extra Masrafa Gerek Yok Charına Yenı Set Duz Pcne Format At Bılınen Bot Yada Programları Kullanmaya Devam 😊 Tesekkurler ....


Ne demek Şimdi bu? İbot Kullanıyorum diye soyulma riskim mi var? Yok canım daha neler 🤔

Gecmis Olsun Dostum

evet arkadaşım aynen öyle ibot yüzünden soyuldu charım.teşekkürler 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: