Icerige atla
Extraloob

Buyrun benden inciler.Selket & Anubis

· 6 Yanıt · 6.6K görüntüleme
_
_By_DaDaSsS_ OP ⭐ 17y
#1
Bi gideyim göreyim dedim. Neithi kesemedim lakin şehirdeydim geldigimde %60 kesmişlerdi Son +7 xbow kesti diger uniqide xbow kesicek dediler ama..


- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
6 Yanıt
E
EviLQin ⭐ 19y
#2
wizartlı bi partide xbowun alma şansı cok az
_
_By_DaDaSsS_ OP ⭐ 17y
#3
wizartlı bi partide xbowun alma şansı cok az



Üstünde bi ton damage scroll var ayrıca 2-3 kere durdum.
C
Crisis ⭐ 19y
#4
ilk ss de bosnalının yazdıklarına koptum.. daral:

WTS 100+ char aranıyor hahah makara: makara: makara:
_
_By_DaDaSsS_ OP ⭐ 17y
#5
ilk ss de bosnalının yazdıklarına koptum.. daral:

WTS 100+ char aranıyor hahah makara: makara: makara:


😈
L
Lrd ⭐ 17y
#6
ilk ss de bosnalının yazdıklarına koptum.. daral:

WTS 100+ char aranıyor hahah makara: makara: makara:


😁 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: