onun kafaya bomba atmak lazım...!!!
Bush kafasına ayakkabı yedi!
· 30 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Hak etmiş...
iyi yapmış güzel yapmış helal olsun ama buda o halkın ne kadar düştüğünü ve çağresizliğini gösterir inşallah bizim sonumuzda böyle olmaz
Hak Etti
İşte ben vatansever diye o gazeteciye derim, Amerikan askerleri Irak'a geldiğinde gereksiz gurur yapıp askerleri taşlayıp yüzlerine söven değilde işte böyle tüm Dünya ' nın gözü önünde bu şekilde Bush u aşağılama onuruna erişen bu gazeteciyi kutlarım.
can yakmak amacıyla atılmadığını düşünüyorum,zaten terlik can yakıcı bişey değil
ama dünyanın en büyük emperyal liderini aşağılamak için yapılabilecek en güzel şeydi..
hoşuma gitmedi diğil...
ama dünyanın en büyük emperyal liderini aşağılamak için yapılabilecek en güzel şeydi..
hoşuma gitmedi diğil...
Ayakkabı Türk malıymış lol
Bende yan üyeliğimle bişiyler atmıştım bobilere, hatta sadece bişey, gündemden düşmez bu ayakkabı 😄
Başbakan Erdoğan'ın bu sözüne karşı gerçekten harika hazırlanmış , ''Teğet Geçti '' 😜 .
Ps:Siyasi bir yorum olarak algılamayın herhangi bir tartışma için yazmadım.
teğet geçti sonradan geldi aklıma yoksa öyle kalacaktı, iyi oldu sankim 🤤
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap

