Icerige atla
Extraloob

Bush kafasına ayakkabı yedi!

· 30 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
ozy67 ⭐ 19y
#21
onun kafaya bomba atmak lazım...!!!
R
Romeo. ⭐ 19y
#22
Hak etmiş...
P
Presence ⭐ 19y
#23
iyi yapmış güzel yapmış helal olsun ama buda o halkın ne kadar düştüğünü ve çağresizliğini gösterir inşallah bizim sonumuzda böyle olmaz
F
FaZ ⭐ 18y
#24
Hak Etti
C
Creative ⭐ 19y
#25
İşte ben vatansever diye o gazeteciye derim, Amerikan askerleri Irak'a geldiğinde gereksiz gurur yapıp askerleri taşlayıp yüzlerine söven değilde işte böyle tüm Dünya ' nın gözü önünde bu şekilde Bush u aşağılama onuruna erişen bu gazeteciyi kutlarım.
S
SERE ⭐ 19y
#26
can yakmak amacıyla atılmadığını düşünüyorum,zaten terlik can yakıcı bişey değil
ama dünyanın en büyük emperyal liderini aşağılamak için yapılabilecek en güzel şeydi..

hoşuma gitmedi diğil...
D
Dwomalath ⭐ 18y
#27
Bende yan üyeliğimle bişiyler atmıştım bobilere, hatta sadece bişey, gündemden düşmez bu ayakkabı 😄
252glnff.gif
Dosyalar (1)
S
SnowFlake ⭐ 18y
#28
Ayakkabı Türk malıymış lol
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#29
Bende yan üyeliğimle bişiyler atmıştım bobilere, hatta sadece bişey, gündemden düşmez bu ayakkabı 😄
252glnff.gif

Başbakan Erdoğan'ın bu sözüne karşı gerçekten harika hazırlanmış , ''Teğet Geçti '' 😜 .
Ps:Siyasi bir yorum olarak algılamayın herhangi bir tartışma için yazmadım.
Dosyalar (1)
D
Dwomalath ⭐ 18y
#30
Bende yan üyeliğimle bişiyler atmıştım bobilere, hatta sadece bişey, gündemden düşmez bu ayakkabı 😄
252glnff.gif

Başbakan Erdoğan'ın bu sözüne karşı gerçekten harika hazırlanmış , ''Teğet Geçti '' 😜 .
Ps:Siyasi bir yorum olarak algılamayın herhangi bir tartışma için yazmadım.


teğet geçti sonradan geldi aklıma yoksa öyle kalacaktı, iyi oldu sankim 🤤
Dosyalar (1)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: