Şampiyon’un dev boyutlardaki iki bayrağı, İstanbul’un simgelerinden olan Fatih Sultan Mehmet ve Boğaziçi köprülerinde dalgalanacak.250’şer metrekarelik iki dev bayrağın tamamlandığı ve bu gece yarısı, iki köprüye asılacağı kaydedildi.Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, bizzat Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile Devlet Bakanı Faruk Çelik’ten gerekli izinleri aldıklarını açıkladı. Altepe, “19 Mayıs kutlamalarının ardından gece geç saatlerde bayrakları köprüye asacağız.''
Boğaziçi Köprüsü’ndeki ışıklandırmalar da bir süreliğine yeşil ve beyaz renklerde olacak” açıklamasını yaptı.
Bursaspor bayrağı boğazda sallanacak...
· 20 Yanıt · 6.0K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
Şampiyon’un dev boyutlardaki iki bayrağı, İstanbul’un simgelerinden olan Fatih Sultan Mehmet ve Boğaziçi köprülerinde dalgalanacak.250’şer metrekarelik iki dev bayrağın tamamlandığı ve bu gece yarısı, iki köprüye asılacağı kaydedildi.Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, bizzat Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile Devlet Bakanı Faruk Çelik’ten gerekli izinleri aldıklarını açıkladı. Altepe, “19 Mayıs kutlamalarının ardından gece geç saatlerde bayrakları köprüye asacağız.''
Boğaziçi Köprüsü’ndeki ışıklandırmalar da bir süreliğine yeşil ve beyaz renklerde olacak” açıklamasını yaptı.
wayyyyyyyyyyyyyyy işte bu yaaaaaaaaaaaaaa helal olsun adamlara 😘
I
iwontcry4u
⭐ 19y
astırırLar mı? o.O
astırırLar mı? o.O
İçimden de böyle diyordum, öteki gece indirirler o bayrakları. Işıkları patlatmaya çalışmasalar bare 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
astırırLar mı? o.O
Bursalılar boş bırakırlar mı sence? sene başından beri boğazda bayrak sallanması muhabbeti var zaten görevliler assın biz izleyelim olmaz o olay illaki gidip başında beklerler. en kötü ihtimalle bi daha asarız bursada her sokakta 5-10 tane bayrak var şu anda 😁
I
iwontcry4u
⭐ 19y
astırırLar mı? o.O
Bursalılar boş bırakırlar mı sence? sene başından beri boğazda bayrak sallanması muhabbeti var zaten görevliler assın biz izleyelim olmaz o olay illaki gidip başında beklerler. en kötü ihtimalle bi daha asarız bursada her sokakta 5-10 tane bayrak var şu anda 😁
düşünce güzel ama "bursa" da her mahallede 5-10 bayrak var :)) istanbul'da bursa karşıtı fenerbahce-besiktas-galatasaray ... lı birsürü taraftar war 😊 bu aralar karsıyakalılar da istanbul'da 😁 yani o bayrak kolay kolay durmaz orda :))
astırırLar mı? o.O
Bursalılar boş bırakırlar mı sence? sene başından beri boğazda bayrak sallanması muhabbeti var zaten görevliler assın biz izleyelim olmaz o olay illaki gidip başında beklerler. en kötü ihtimalle bi daha asarız bursada her sokakta 5-10 tane bayrak var şu anda 😁
düşünce güzel ama "bursa" da her mahallede 5-10 bayrak var :)) istanbul'da bursa karşıtı fenerbahce-besiktas-galatasaray ... lı birsürü taraftar war 😊 bu aralar karsıyakalılar da istanbul'da 😁 yani o bayrak kolay kolay durmaz orda :))
buyrunuz http://www.teksas.org sitesinden konu ile alakalı bir yorum :''Biz asalım da yaksınlar problem deil abicim. Daha önce köprüye asılan bayraklar ya yakıldı yada yırtıldı zaten. Öle bişey yapılacak olursa sadece bize has yapılmış bişey olmayacak. Çekemiyen çoktur zaten şampiyon olanı. Onun için fb liymiş jimnastik liymiş cimbom luymuş farketmez texas da affetmez. Yiyen varsa gider keser yada yakar. Heee şu da var böle bişey yapmaya gelen olursa ehh yani texaslı da boş brakmaz o bayrağı merak etmesinler. ''
Ps: Bursada her sokakta 5-10 bayrak var derken, öyle bişey olursa bu sefer izin almadan yenisini asarlar demek istemiştim =)
Ps:Bursasporun şampiyonluk haberinden sonra galatasaraylılar ankarada 19 mayıs stadında göbek atıyodu beşiktaşlılar da sanki arada husumet yokmuş gibi gayet güzel tebrik ediyodu o yüzden fenere inat o bayraklara dokunulmaz sanıyorum =)
I
iwontcry4u
⭐ 19y
buyrunuz http://www.teksas.org sitesinden konu ile alakalı bir yorum :''Biz asalım da yaksınlar problem deil abicim. Daha önce köprüye asılan bayraklar ya yakıldı yada yırtıldı zaten. Öle bişey yapılacak olursa sadece bize has yapılmış bişey olmayacak. Çekemiyen çoktur zaten şampiyon olanı. Onun için fb liymiş jimnastik liymiş cimbom luymuş farketmez texas da affetmez. Yiyen varsa gider keser yada yakar. Heee şu da var böle bişey yapmaya gelen olursa ehh yani texaslı da boş brakmaz o bayrağı merak etmesinler. ''
Ps: Bursada her sokakta 5-10 bayrak var derken, öyle bişey olursa bu sefer izin almadan yenisini asarlar demek istemiştim =)
Ps:Bursasporun şampiyonluk haberinden sonra galatasaraylılar ankarada 19 mayıs stadında göbek atıyodu beşiktaşlılar da sanki arada husumet yokmuş gibi gayet güzel tebrik ediyodu o yüzden fenere inat o bayraklara dokunulmaz sanıyorum =)
yorumsuz 👍
astırırLar mı? o.O
Bursalılar boş bırakırlar mı sence? sene başından beri boğazda bayrak sallanması muhabbeti var zaten görevliler assın biz izleyelim olmaz o olay illaki gidip başında beklerler. en kötü ihtimalle bi daha asarız bursada her sokakta 5-10 tane bayrak var şu anda 😁
sokaktan birkaç fotoğraf çekip koymanı isterdim açıkcası oranın atmosferini yaşatmalısın bizlere ki bizde sevinelim çoşkuyu hissedelim 😘
Şu anda okul dolayısıyla Ankaradayım ama elimdeki birkaç resmi saklarım Bursadaki arkadaşlarımdan rica ederim güzel bi arşiv yapıp paylaşırım en kısa zamanda =)
L
Laistrogon
⭐ 17y
aman dikkat bizimkiler orda hele yarın konyayı yenemessek istanbul karışır. Dikkat etsinlerde texas arada kaynamasın. 😆
aman dikkat bizimkiler orda hele yarın konyayı yenemessek istanbul karışır. Dikkat etsinlerde texas arada kaynamasın. 😆
Texas? Arada kaynamak? 😁 Şampiyon olmuşuz, millet fena gazlarda, herkesin kafası güzel... Dikkat etsinler de bizimkilerin yanında kaf kaf kaf sin sin sin die bağırmasınlar 😉
Ps:Olayı kim daha pis dayak yer meselesi yapmaya gerek yok amacım da o değildi zaten. ''Arada kaynama'' deyimi çok dikkatimi çekti o yüzden yazdım bu yorumu 😁
Istanbul takımları olduğu zamanda asıyorlar anladım da bursa olduğunda bayrağı neden orda asılıyor gitsin bursada asılsın orası başkent mi öyle bi uygulamayı yapıcaklarsa ankarada yapmalılar.
Not: beşiktaşlıyım.
Not: beşiktaşlıyım.
L
Laistrogon
⭐ 17y
aman dikkat bizimkiler orda hele yarın konyayı yenemessek istanbul karışır. Dikkat etsinlerde texas arada kaynamasın. 😆
Texas? Arada kaynamak? 😁 Şampiyon olmuşuz, millet fena gazlarda, herkesin kafası güzel... Dikkat etsinler de bizimkilerin yanında kaf kaf kaf sin sin sin die bağırmasınlar 😉
Ps:Olayı kim daha pis dayak yer meselesi yapmaya gerek yok amacım da o değildi zaten. ''Arada kaynama'' deyimi çok dikkatimi çekti o yüzden yazdım bu yorumu 😁
makara: makara: texas arada kaynamak ?? makara: makara:
Kimin ne olduğunu herkes biliyor. Burda klavye delikanlılığı yapmıcam gerek te yok. Ayrıca Karşıyakalı kimseden kaçmaz kimseden korkmaz. Kocaeli deplasmanına giderken Bursa dan geçtik. Sizinkiler bizi 1-2 otobüs sanmış hareket yapıyor. Arkadan 15 otobüs gelince özdileğe çayıra çimene bi kaçışları var görmen lazımdı dostum 😘 😘 😘 😘
ps : ayayolbursasiporbursasipor
aman dikkat bizimkiler orda hele yarın konyayı yenemessek istanbul karışır. Dikkat etsinlerde texas arada kaynamasın. 😆
Texas? Arada kaynamak? 😁 Şampiyon olmuşuz, millet fena gazlarda, herkesin kafası güzel... Dikkat etsinler de bizimkilerin yanında kaf kaf kaf sin sin sin die bağırmasınlar 😉
Ps:Olayı kim daha pis dayak yer meselesi yapmaya gerek yok amacım da o değildi zaten. ''Arada kaynama'' deyimi çok dikkatimi çekti o yüzden yazdım bu yorumu 😁
makara: makara: texas arada kaynamak ?? makara: makara:
Kimin ne olduğunu herkes biliyor. Burda klavye delikanlılığı yapmıcam gerek te yok. Ayrıca Karşıyakalı kimseden kaçmaz kimseden korkmaz. Kocaeli deplasmanına giderken Bursa dan geçtik. Sizinkiler bizi 1-2 otobüs sanmış hareket yapıyor. Arkadan 15 otobüs gelince özdileğe çayıra çimene bi kaçışları var görmen lazımdı dostum 😘 😘 😘 😘
ps : ayayolbursasiporbursasipor
Bi zahmet bi youtube yapıver de kaf sin kaç videosunu izle de kaçış gör =) maksat zaten delikanlılık değil muhabbet, bu konuşma da tartışma değil =) 1.si, o 15 otobüsün karşısında 1 otobüs değil de 15 otobüs bursalı olsaydı acaba neler olurdu... 2.si, özdilek çimleri diye bişey yok olay gayet dağ bayır bi yerde yaşanmış olayla ilgili video filan da var =) (kesin bilgi olup olmadığından emin değilim bunun)
Ps: Bu konunun yeri burası değil sanırım olay bursaspor bayrağının boğaza asılması, sanırım şu aralar asılmış olmalı =) başka bi zamanda yada başka bi topicte konuşuruz 😁
Bayrak asıldı bursaspor tv den izleyebilirsiniz. http://www.bursasportv.com/index/video/vid/4084/Iste_O_An...
aman dikkat bizimkiler orda hele yarın konyayı yenemessek istanbul karışır. Dikkat etsinlerde texas arada kaynamasın. 😆
Texas? Arada kaynamak? 😁 Şampiyon olmuşuz, millet fena gazlarda, herkesin kafası güzel... Dikkat etsinler de bizimkilerin yanında kaf kaf kaf sin sin sin die bağırmasınlar 😉
Ps:Olayı kim daha pis dayak yer meselesi yapmaya gerek yok amacım da o değildi zaten. ''Arada kaynama'' deyimi çok dikkatimi çekti o yüzden yazdım bu yorumu 😁
makara: makara: texas arada kaynamak ?? makara: makara:
Kimin ne olduğunu herkes biliyor. Burda klavye delikanlılığı yapmıcam gerek te yok. Ayrıca Karşıyakalı kimseden kaçmaz kimseden korkmaz. Kocaeli deplasmanına giderken Bursa dan geçtik. Sizinkiler bizi 1-2 otobüs sanmış hareket yapıyor. Arkadan 15 otobüs gelince özdileğe çayıra çimene bi kaçışları var görmen lazımdı dostum 😘 😘 😘 😘
ps : ayayolbursasiporbursasipor
kardeşim laflarına dikkat et memleketime laf ettirmem kim olursa olsun kırmayayım kalbini 👋
L
LeqenDTeXaS
⭐ 18y
Delikanlılık 15 e 1 mi ? KafsinKaç diye boşa dememişler,Arabada 5 ileri birde 'R' vites vardır 😊 R size birşeyi anımsatsın 😊
Yorumlara koptum 😊 summer4: <-- bunada bayıldım
K
kacakarslan
⭐ 19y
1453 >><< 2010
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap