Icerige atla
Extraloob

Bursaspor 2010 / 2011 Fikstür Ve Sonuçları

· 44 Yanıt · 15K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
R
Rochas OP ⭐ 16y
#21
hıhı aldınız aldınız 😆
R
Rochas OP ⭐ 16y
#22
- Resim Silinmiş.





Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺

Günceldir
A
Adith ⭐ 18y
#23
2-0dan 2-2 oda iyi be. 😁
R
Rochas OP ⭐ 16y
#24
iddaa'yıda yatırdılar iyimi 😆
R
Rochas OP ⭐ 16y
#25
iddaa'yıda yatırdılar iyimi 😆
K
#26
inşallah şampiyonuz bu sezon da 😉
R
Rochas OP ⭐ 16y
#27
- Resim Silinmiş.





Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺




Günceldir 🍺
A
Adith ⭐ 18y
#28
Puan farkı 2ye indi.Haftaya lideriz inşallah. 😎
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#29
Haftaya LİDERiz xD
G
GNR ⭐ 18y
#30
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)



walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık 😜
A
Apollon ⭐ 18y
#32
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)



walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık :P

Biz UEFA grublarını bile göremedik biggrint1
G
GNR ⭐ 18y
#33
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)



walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık :P

hayırlısı oyle ise inş. oyle ilerleriz Okan ama unutma Fener 0 çekti 8taş 8-0 yenildi 6S 4 yada 5. yılında ilk kez 3. oldu yani bizim içinde emekleme yılları daha birazda şanslı bi kura ile BS iyi şeyler başarabilir

@ inş. mu sefer kazandıkları paralar ile daha düzgün stansferler yaparlar insua ve zmn zmn Stephanov haric tamamıyla takıma yararsız bu yılki oyuncular
R
Rochas OP ⭐ 16y
#34
İnsan uyarır pm atar burak güncellemeyi unutmuşunder a çok ayıp makara:
R
Rochas OP ⭐ 16y
#35
- Resim Silinmiş.





Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺


Güncel 🍺
G
GNR ⭐ 18y
#36
müthiş bir şov ile ilk yarıyı kapattık 😊 Kulüp rekorunuda kırdık umarım 2. yarı biz daha iyi TS daha kotu dvm eder
G
GNR ⭐ 18y
#37
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS
G
GNR ⭐ 18y
#38
Ertuğrul hocamız NTV sproda NOT defteri prg. çıkacak izlemenizi tavsiye ediyorum
K
#39
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS



💃 buçuk delikanlıların sonu böyle oluyo 😎
G
GNR ⭐ 18y
#40
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS



💃 buçuk delikanlıların sonu böyle oluyo 8)

😁 2.lig'de mücadele ediyor son ŞAMPİYONA laf atıyorlar isim yapma peşindeler ama sonucu gorduk

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: