hıhı aldınız aldınız 😆
Bursaspor 2010 / 2011 Fikstür Ve Sonuçları
· 44 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
- Resim Silinmiş.
Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺
Günceldir
2-0dan 2-2 oda iyi be. 😁
iddaa'yıda yatırdılar iyimi 😆
iddaa'yıda yatırdılar iyimi 😆
K
kacakarslan
⭐ 19y
inşallah şampiyonuz bu sezon da 😉
- Resim Silinmiş.
Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺
Günceldir 🍺
Puan farkı 2ye indi.Haftaya lideriz inşallah. 😎
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Haftaya LİDERiz xD
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler 😊
Teşekkürler 3 büyükler 😊
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)
walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık 😜
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)
walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık :P
Biz UEFA grublarını bile göremedik biggrint1
Seneye yine şampiyonlar ligindeyiz inş.
Teşekkürler 3 büyükler :)
walla helal olsun kesenizi iyi doldurun diyeceğim de 1 puan aldınız bu sene önümüzde ki sene 2 puan öyle öyle ilerlersiniz artık :P
hayırlısı oyle ise inş. oyle ilerleriz Okan ama unutma Fener 0 çekti 8taş 8-0 yenildi 6S 4 yada 5. yılında ilk kez 3. oldu yani bizim içinde emekleme yılları daha birazda şanslı bi kura ile BS iyi şeyler başarabilir
@ inş. mu sefer kazandıkları paralar ile daha düzgün stansferler yaparlar insua ve zmn zmn Stephanov haric tamamıyla takıma yararsız bu yılki oyuncular
İnsan uyarır pm atar burak güncellemeyi unutmuşunder a çok ayıp makara:
- Resim Silinmiş.
Günceldir Her maç sonucu eklenicektir 🍺
Güncel 🍺
müthiş bir şov ile ilk yarıyı kapattık 😊 Kulüp rekorunuda kırdık umarım 2. yarı biz daha iyi TS daha kotu dvm eder
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS
Ertuğrul hocamız NTV sproda NOT defteri prg. çıkacak izlemenizi tavsiye ediyorum
K
kacakarslan
⭐ 19y
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS
💃 buçuk delikanlıların sonu böyle oluyo 😎
Hahahha kupada da buçuklulara yapıştırdık deplasmanda 2-0 ohh çok sevindim haddini bilmeyenler vardı öğrenmiş oldular 😊 FORZAA BS
💃 buçuk delikanlıların sonu böyle oluyo 8)
😁 2.lig'de mücadele ediyor son ŞAMPİYONA laf atıyorlar isim yapma peşindeler ama sonucu gorduk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap


