Icerige atla
Extraloob

Burçların Kötü Yanı ^^

· 31 Yanıt · 2.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
TwiLighT ⭐ 18y
#21
AKREP
- Sen hele sen! Berbatların içinde en berbat olan! İçten pazarlıklı, kıskanç, ahlak anlayışı sıfır! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?




omg 😆
B
BaSoryong ⭐ 18y
#22
BOĞA
- Sen ayrı bi panel konususun... kafayı iş yapmakla bozmuş sanki dünyayı bu kurtaracak.... inatçı mı inatçı, dik kafalı... komünistsin sen yaa!!!



Azda Olsa Doğruluk payı var 🍺
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#23

KOVA
- Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun, ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun çünkü kafasızsın. Ne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyo di mi...

Yürü git sin: daral:
Neyse en azından bu bana pasaklı demedi senin gibi toxi :P


Ahahah aklımdan geçti yemin ediyorum, ekleyecektim sırf senin için de çok üstüne gelmeyeyim dedim 😁
EXL | SRO | İŞKOLİK
K
Kitty ⭐ 16y
#24
KOVA
- Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun, ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun çünkü kafasızsın. Ne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyo di mi...
pffffff en zeki burç bi kere Kova iş olsun diye söylemiş işte :p
*bunların aynısı benim astroloji el kitabımda vardı ya 😄
J
JawBreaker ⭐ 18y
#25
Aslan yok sanırım aramızda. 😎
Ps: Aslana karşı bir hazımsızlık söz konusu. cool2:
'
'Saw IV ⭐ 17y
#26
Sevgilim başak uyanık oldugunu görmedim 🤝
J
JawBreaker ⭐ 18y
#27
Sevgilim başak uyanık oldugunu görmedim 🤝

Zuhasudhasd. 😁 😆
E
EmmaW ⭐ 19y
#28
ASLAN
- Sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz insan sanmaya devam et, ohoooo millet senle ne dalga geçiyor haberin yok... Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini beğenmis zavalli aslan parçası, sen kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını aynada oranı buranı seyrederek geçir bakalım....
😆
K
Kitty ⭐ 16y
#29
senin sevgilin olarak belli etmiş zaten :p





şaka 😜 😄
N
Nebula ⭐ 19y
#30
Saçma
M
Mirage ⭐ 19y
#31

BAŞAK
- Sen pek aklıbaşında otoriter biri olduğun için dağınıklığı pek sevmezsin di mi? Ama senin her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete fenalık geldi! Amma soğuk, ruhsuz tipsin yaa sen, zaten sevişirken uyuyakalabilen birinden başka ne beklenir ki?

Allah korusun 😆 😆 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: