- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
[En Sevdiğim 😁 ]
Dipnot : İyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum 🤘.Bunları ilk defa yaptım hayatımda photosopu ilk defa kullanıyorum 🤤
Hacım o adamı gördüm,gerisine bakmadım,bakasım gelmedi vallaha :P
Hacım o adamı gördüm,gerisine bakmadım,bakasım gelmedi vallaha :P
ahuhauhauh 😈 😆 😆
Bu adam dünyanın en süper blues gitar çalan adamı. ^^
Guzel ps'ler ama birasda hatun olsn bro :)
1 ve 3. Resimdeki Fontların Çok Hoşuma Gitti 😄 Gayet Güzel.. ps hayatında başarılar Dilerim ;)
yazı fontu var bende gerçekten muhteşem başarılar dilerim canımcım ^^
Hacım o adamı gördüm,gerisine bakmadım,bakasım gelmedi vallaha :P
ahuhauhauh 😈 😆 😆
Bu adam dünyanın en süper blues gitar çalan adamı. ^^
Gayet güzel basarılarının dewamını dilerim.
Fon un İsmi İçin Teşekürler ;)
Log in to write a reply.
Log In