Icerige atla
Extraloob

Bükemediği ele terbiyesizlik yapmak...

· 7 Yanıt · 2.2K görüntüleme
P
Prada OP ⭐ 19y
#1
Her ne kadar doğrusu Bükemediği eli öpmek olsada Türklerin atalarına karşı çıkıp o eli öpmek yerine yenilgiyi hazmedemenin verdiği hırsla saçma sapan hareketler yapma şeklidir..

Oyunda pvp de yatırdığınız adamin çarınızı çalma tehditleri , guildden abilerini çağırıp size meydan dayağı attirmasi , küfürün her türlüsü en basit ve güncel örnek olabilir 🎅
7 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
doğru tabiri, bükemediğin bileği öpmek olsa da hepsi aynı kapıya çıkar kıskançlık ve intikam bir bizlere özgü olaydır, yoksa hangi ülkede yanındaki sewgilisinin tangası gözüktü diye hatunu ile kavga edilmiş ki !
B
BlackLighT ⭐ 19y
#3
Daha cok yenilgiyi hazmedemeyen insanlar her zaman kazanma hırsı olanlarda görülür.Böle insanlarda
örneğin playstationda maç yaparken
yenen taraf: yendim işte nasıl yendim derken
yenilen taraf: yok kol bozuktu tuvaletim geldi
gibi bahaneler üretirler.Ama coğu kişi yenilgiyi kabullenmez.(bende dahil)
S
#4
karşı kişinin yenilgiyi hazmedememesi ...
PVP de çok alışdığım bir durum 😈
T
Tarantella ⭐ 19y
#5
"kaybedenlerin şikayet etmeye hakkı yoktur" lafını anlatıyor bana..
M
Macro ⭐ 19y
#6
Karalayarak sitemizde reklam yapan yabancıları anlatıyor bana da
Q
Quensis ⭐ 19y
#7
Bir olayda insanın yenilgiyi kabullenememesi sonucu yaptığı çirkin ama bir o kadar da sık yapılan davranışlar.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: