Icerige atla
Extraloob

Build hakkında yardım.

· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#1
90cap ch server'a başladım fakat bi konuda kararsızım. Sizce en iyi unique kesebilcek build nedir ? Server 90cap only ch.
10 Yanıt
B
BthnCvk ⭐ 16y
#2
Bence S/S Nuker en iyisi.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#3
Bu mesaj BthnCvk rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bence S/S Nuker en iyisi.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Sağol kardesım,spear'ın mag atak daha fazla ileride bi tanede spear yaparım onuda lord isy'da kullanırım güzel olur demi ?
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#4
Fire Light Pacheon.
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#5
Fire cold pacheon yaptım. 😄 Dmg scrollar var serverda sağolasın kardeşim. 😘
B
BthnCvk ⭐ 16y
#6
Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj BthnCvk rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bence S/S Nuker en iyisi.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Sağol kardesım,spear'ın mag atak daha fazla ileride bi tanede spear yaparım onuda lord isy'da kullanırım güzel olur demi ?


Aynen bro zaten mag atack arasında fazla farkları yok spear biraz daha yüksek tabi ama lord keserken spearla yatma ihtimalin var tabi bunuda göz önünde bulundur.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
.NET
.NET ⭐ 19y
#7
Hybrid heuksal yap bak keyfine

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#8
Fire 90 Cold 90 / el yakma cold DS-LY'da / Diğer uniquelerde fire. / Pacheon 90 Light 30 -.- dmg scroollar var serverda güzel ya sevdim 😄
Super
Super ⭐ 13y
#9
Dostum heuksal yap spear nuker yani, zorlanacağın tek char s/s nuker olur pvpde
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#10
Int spear 90 capda en iyi damage veren karakter. Bow falan hikaye yanında 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: