siz aleviler bide kendinize müslüman dersiniz.her dinden birşeyleri çalıp kendinize din yaptınız. kuranda yazılmayan hiçbirşeye inanmam.o zaman ajdarda deniz gezmişin reankarne olmuş halidir.ben buna inanırım.chenin sonraki ruhu bülent ersoy.stalinin fatih ürek.
lütfen kişilerin inancına saygı duyalım.burda kimse kimseyi alevi oldugu için yargılayıp agır ithamlarda bulunmamalı.
unutma ki müslümanlık saygı ve sevgi dini olarak geçer.
biraz saygı..
anlamıorumki sizi birisi din tartışması yapma dior diğeri çalma diyor heh senin gibi düşünen yok galiba aralarında msjımıda siliyorum sanki yanlış bişey yapmış gibi vaybe millete bak hll olsun vala ☕