Icerige atla
Extraloob

Budist Yılanla Evlendi

· 32 Replies · 2.3K views · Page 2 / 2
Replies
A
apiah ⭐ 19y
#21

siz aleviler bide kendinize müslüman dersiniz.her dinden birşeyleri çalıp kendinize din yaptınız. kuranda yazılmayan hiçbirşeye inanmam.o zaman ajdarda deniz gezmişin reankarne olmuş halidir.ben buna inanırım.chenin sonraki ruhu bülent ersoy.stalinin fatih ürek.



lütfen kişilerin inancına saygı duyalım.burda kimse kimseyi alevi oldugu için yargılayıp agır ithamlarda bulunmamalı.
unutma ki müslümanlık saygı ve sevgi dini olarak geçer.
biraz saygı..

anlamıorumki sizi birisi din tartışması yapma dior diğeri çalma diyor heh senin gibi düşünen yok galiba aralarında msjımıda siliyorum sanki yanlış bişey yapmış gibi vaybe millete bak hll olsun vala ☕
N
Nebula ⭐ 19y
#22
Adamın Kaynanasını düşünemiyorum.Ne dil vardır onda dır dır dır pardon tıss tısss tısss kaynana ırdırı yerine kaynana tıstısı mı oldu şimdi bu ?
A
Aleral ⭐ 18y
#23
Adamın Kaynanasını düşünemiyorum.Ne dil vardır onda dır dır dır pardon tıss tısss tısss kaynana ırdırı yerine kaynana tıstısı mı oldu şimdi bu ?


😁 kaynana tıstısı
O
O.o ⭐ 18y
#24
Bu budizm kadar salakça bişi gormedim yılanla inekle kopekle evleniyolar salak desem bunlar o kadar da akıllı degil
T
Tarantella ⭐ 19y
#25
Bu budizm kadar salakça bişi gormedim yılanla inekle kopekle evleniyolar salak desem bunlar o kadar da akıllı degil



aslında ilk duydugumuzda eski uygarlıkların agaca vs tapması da garip geliyor.
friglerin toprak tanrıçası kybele' e tapması,eski mısır uygarlıgının nil'e ve tanrı olarak gördükleri firavunlara tapması..
bunlar dönem dönem degişen şeyler.
o yüzden belirli bir kitlenin inancına saçma demek biraz agır olur fikrimce 😉
R
Redefine ⭐ 19y
#26
Allah bi yastıkda kocatsın. Romantik dakikalara nasip etsin.

😁 😈
O
O.o ⭐ 18y
#27
Bu budizm kadar salakça bişi gormedim yılanla inekle kopekle evleniyolar salak desem bunlar o kadar da akıllı degil



aslında ilk duydugumuzda eski uygarlıkların agaca vs tapması da garip geliyor.
friglerin toprak tanrıçası kybele' e tapması,eski mısır uygarlıgının nil'e ve tanrı olarak gördükleri firavunlara tapması..
bunlar dönem dönem degişen şeyler.
o yüzden belirli bir kitlenin inancına saçma demek biraz agır olur fikrimce ;)

eskiden teknoloji gelişmemişken kişiler başka dinlerin oldugu ogrenmeleri imkansız gibi bişeydi bu yuzden o zmnlar ateş bulut vb. tapmaları dogal olarak karşılanıyo + semavi dinlerin olmadıgı zmnlarda insanlar kendilerini bir şeyin koruduguna inanmak zorundaydı buda onlar için guneş yıldız gibi buyuk onemli cisimlerdi ama şimdi nerdeyse herkes her dinin varlığını biliyo ama hala saçma sapan inanışlar dvm ediyo
B
Black Rain ⭐ 19y
#28
Woow etkilendim gerçekten 😊
T
Tarantella ⭐ 19y
#29

eskiden teknoloji gelişmemişken kişiler başka dinlerin oldugu ogrenmeleri imkansız gibi bişeydi bu yuzden o zmnlar ateş bulut vb. tapmaları dogal olarak karşılanıyo + semavi dinlerin olmadıgı zmnlarda insanlar kendilerini bir şeyin koruduguna inanmak zorundaydı buda onlar için guneş yıldız gibi buyuk onemli cisimlerdi ama şimdi nerdeyse herkes her dinin varlığını biliyo ama hala saçma sapan inanışlar dvm ediyo




dedigim sadece onlara da saygı göster.belki de dogru olan onlarınki.bilemezsin 😉
sen kendi dinine inanıyorsun adam da kendininkine.senin de mantıklı sebeplerin var onun da kendine göre mantıklı sebepleri var.
ayrıca senin baban budist olsaydı şuan sen de budisttin 😜
M
mertcangs ⭐ 18y
#30
Allah bi yastıkda kocatsın. Romantik dakikalara nasip etsin.
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#31
Sonuçta harkezin inanadığı bir inanç var.Bize göre saçma olsa bile.Bizim inandıklarımızda onlara saçma geliyodur.Ne diyim inşallah mutlu olurlar...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: