buda gta drift
· 8 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
pek muhteşem bişi olduğunu söyleyemiyorum çünkü çok sıradan bir ekran. O kadar ki post kasmak gibi bişi olmuş.
yoo post kascak kadar düsük bir karakterim yok konusmaLarınıza dikkat edin silin konuyu gitsin o zmn sadece paylastık sacma sapan cvp vermeyin
LASTİKÇİ ÇAĞIRAYIM MI??? LASTİKLERİNİ PATLATMIŞIN Very Happy Very Happy Very Happy
bişey bulamadım ama ginede emege saygı extraokk
popcorn kahvekeyfi
Bu kadar eski bir oyunu oynadığın çozünürlük çok komik. Bu oyunu bu sitede benden daha iyi oynayan biri varsa çıksın karşıma. Mr. Green 3535345 kere bitirdim ezberledim artık o kadar pis oynarım kii!
Ne Anlatmaya çalıştın?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap