Icerige atla
Extraloob

Bu Yaz Planın Nedir ? ^^

· 32 Replies · 4.0K views · Page 2 / 2
Replies
B
#21
Kız arkadaşımla gezip tozcam.
Kas yapcam.
Adam dövcem.
Bir iş bulup çalışcam.(İnternet cafede) 😜
Bu yaz yapcaklarım ^^


hasan hiçde boş zamanın yokmuş.vay bide kas yapcan öle mi,şimdiki halini göremedik ki kas yapsan nerden anlıycaz.peh bide adam dövcen öle mi?Nie okul zamanı döwmüonda yazı beklion ? 😈 😁
ben bol bol türkiyemin güzel şehirlerini gezcem 😜
E
EFendi ⭐ 19y
#22
kişiLer arası iletişim ve sunum teknikLeri dersini yazokuLunda aLıcaM :?!!!


O tür derslerden bana da lazım yaw. Konuştuğumu bir ben anlıyorum,bir de abim.
Türkiye'de turist gibiyiz. ^^


hehe iLetişim seçersen üniversitede aLırsın aLdığınada Lanet edersin ?!!!!!!
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Bit otele gidip tatil yapcam.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#24
Memlekete gidicem. 7/24 Edremit körfezinde olucam. Altınoluk-akçay-ayvalık bu üç tatil köyü arasında gezicem =). Sabahlara kadar Alcok 4ever. Uyku yok bu yaz
B
#25
Kız arkadaşımla gezip tozcam.
Lakin burda birşey eksik başına ve ortasına düzgünü

Sınıfı geçersem kız arkadaşımla sabahlara kadar gezip tozucam
S
#26
amman sabahlar olmasın full pc 😈
J
Jigsaw ⭐ 19y
#27
Adam dövmeyeceğim, adam öldüreceğim ama en yakın şık o madem. 😊
I
Ilker Cindik OP ⭐ 19y
#28
Adam dövmeyeceğim, adam öldüreceğim ama en yakın şık o madem. :)


Çok kibarsın. 😁
M
Marinero ⭐ 19y
#29
evde sabahlara kadar pc oynucam
K
kral_tr ⭐ 18y
#30
Ben evde sabahlara kadar pc oynucam
K
kral_tr ⭐ 18y
#31
Ben evde sabahlara kadar pc oynarım belki dersde çalışırım 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: