Kız arkadaşımla gezip tozcam.
Kas yapcam.
Adam dövcem.
Bir iş bulup çalışcam.(İnternet cafede) 😜
Bu yaz yapcaklarım ^^
hasan hiçde boş zamanın yokmuş.vay bide kas yapcan öle mi,şimdiki halini göremedik ki kas yapsan nerden anlıycaz.peh bide adam dövcen öle mi?Nie okul zamanı döwmüonda yazı beklion ? 😈 😁
ben bol bol türkiyemin güzel şehirlerini gezcem 😜