Icerige atla
Extraloob

Bu temiz mi !!!!

· 40 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
DeSwa ⭐ 19y
#21
internetten dosya taratipda virüs gösteriyor ise onun virüslü oldugunu göstermez.
ve temiz gösteripte o dosyanin virüs veya trojen olmadigini da göstermez.

şuan en basit trojen ler bile temiz görünebiliyor. UPXolly diye bir sıkıştırma sistemi sayesinde antivirüs ler kodlara bakamiyor. bunu unutmayin bence dikkatli olun.
M
Macro OP ⭐ 19y
#22

o zaman paralı SM de kullanmayın aaa bu programı binlerce kişi kullanıyor ben millet faydalansın
yararlandım diye koydum heralde .


sana hiçbişi demedim ama taratman gerekiyodu iyi niyetli koyduğuna da eminim

g..e giren şemsiye açılmaz Mr. Green ben bunu nası temizlerim ona yardım edin
B
#23
Edit..
M
Macro OP ⭐ 19y
#24
agent diyor da hiçbir keylogger belirtisi göremedim ama koskaca Agent yazsından tedirginim işte
P
Prada ⭐ 19y
#25

Piyasa Karıştı Gene Embarassed Embarassed


Bu Site Hakkında Söylenenler Şimdi Doğru Gibi Geliyor bana ...


Siteye 2 gunluk üye olan bi adam olsan tamam diyecem..! Be adam 8 kasımdan beri bu sitedesin postuda olan insansın ilgilenmeyen bi adamda deilsin yani... Sen burda sorunlarını çözerken iyi güzel , beleş botlar çıkınca kullan o'da güzel sonra bi dikkatsilik sonucu (veya herneyse Morvena gerekli açıklamayı yapacaktır) kalkıp burda bu siteye laf etme.. Ben bunca zamandır bu siteden yararlandığım kadar bi dunya forum gezdim hiç birinden yararlanamadım.. Saçma sapan konuşmanın alemi yok... Exclamation Exclamation
B
#26


Piyasa Karıştı Gene Embarassed Embarassed


Bu Site Hakkında Söylenenler Şimdi Doğru Gibi Geliyor bana ...


Siteye 2 gunluk üye olan bi adam olsan tamam diyecem..! Be adam 8 kasımdan beri bu sitedesin postuda olan insansın ilgilenmeyen bi adamda deilsin yani... Sen burda sorunlarını çözerken iyi güzel , beleş botlar çıkınca kullan o'da güzel sonra bi dikkatsilik sonucu (veya herneyse Morvena gerekli açıklamayı yapacaktır) kalkıp burda bu siteye laf etme.. Ben bunca zamandır bu siteden yararlandığım kadar bi dunya forum gezdim hiç birinden yararlanamadım.. Saçma sapan konuşmanın alemi yok... Exclamation Exclamation

Onları yazan ben değişim birader kardeşim yazmış yazıları editledim zaten..
P
pfffffff ⭐ 19y
#27
el atalim konuya o vakit
arkadaslar bir dosyaya sadece trojen keylogger eklendigi zaman antiviruslerin hata verecegi anlamina gelmez.Ayni sekilde her viruslu cikan dosyanin gercekten zararli yazilim icerdigi anlaminada gelmez.

Diger yetkili arkadaslar bu tarz sitelerde dosya taratirken
esafe
AhnLab-V3
Authentium
CAT-QuickHeal
DrWeb
eTrust-Vet
Ewido
Webwasher-Gateway
Prevx1
gibi alakasiz alakasiz bu sektorde basarisi olmayan hic bir guvenirligi olmayan virus programlarini lutfen kaideye almayin


ornek olarak temizligine inandigim cok basit bir dosya kendi olusturdugum icinde sadece bir tane selam yazili autorun.exe dosyasini taratiyorum kaspersky nod32 avast norton yakalamiyor yani zati bir sey yok ve yukarida saydigim uc bes abidik gubidik virus programlari bunu virus olarak algiliyor
bu durumda gercekten paylasim yapan kullaniciyi rencide edip onun guvensiz biri oldugunu lanse ediyoruz cunku her ne yaparsaniz yapin yuz tane exe dosyasi taratsaniz da 99 unu bu abidik gubudik antivirus programlari virus olarak tanimliyor lutfen mod arkadaslar dikkat etsin


Ayrica:

bir dosya yazilir yaratirsin ve virus olarak algilanir, baska bir kisi dosya uzerinde bir edit yapmaya kalkar baska bir program ile ekleyecegini ekler silecegini siler tekrar tarattiginiz da dosyadaki zararli yazilim sayisinin artista oldugunu gorebilirsiniz.
Bu tarz yoneticilerikucuk dusurebilecek topicleri acmamaya ozen gosterelim.kendisine om atsaydin biz bu konu hakkinda gerekli aciklamayi yapardik.
P
pfffffff ⭐ 19y
#28
esafe
AhnLab-V3
Authentium
CAT-QuickHeal
DrWeb
eTrust-Vet
Ewido
Webwasher-Gateway
Prevx1
gibi abidik kubidik antivirus programlari sektorde tutunma cabalari icinde olduklari icin bunu bir halt zannedip a yi b yi virus olarak goruyor,olaya tamamen pazarlama stratejisi yonunden bakiyorlar.Lutfen bu konularda biraz daha dikkatli davranalim.
M
Macro OP ⭐ 19y
#29

esafe
AhnLab-V3
Authentium
CAT-QuickHeal
DrWeb
eTrust-Vet
Ewido
Webwasher-Gateway
Prevx1
gibi abidik kubidik antivirus programlari sektorde tutunma cabalari icinde olduklari icin bunu bir halt zannedip a yi b yi virus olarak goruyor,olaya tamamen pazarlama stratejisi yonunden bakiyorlar.Lutfen bu konularda biraz daha dikkatli davranalim.


orada haklısın ama benm dikkatimi çeken
Kaspersky - - Trojan.Win32.Agent.elh


ben hiçbir yöneticiyi hiçbir moderatör ü vs.küçük düşürmek amaçlı olarak açmadım bu konuyu sadece bilgi edinmek istedim bu siteyi çekemeyenlerin bazı sözleri var BlacktheSea ((kardeşi diyor)) bunları dile getirmiş benm böyle bir düşüncem yok neyse konu fazla uzamasn kitlenip silinsin benm fikrimce ben cevabımı aldım.. teşekkürler
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#30
BitDefender vermiyosa tamamdır olay Cool
P
pfffffff ⭐ 19y
#31


esafe
AhnLab-V3
Authentium
CAT-QuickHeal
DrWeb
eTrust-Vet
Ewido
Webwasher-Gateway
Prevx1
gibi abidik kubidik antivirus programlari sektorde tutunma cabalari icinde olduklari icin bunu bir halt zannedip a yi b yi virus olarak goruyor,olaya tamamen pazarlama stratejisi yonunden bakiyorlar.Lutfen bu konularda biraz daha dikkatli davranalim.


orada haklısın ama benm dikkatimi çeken
Kaspersky - - Trojan.Win32.Agent.elh


ben hiçbir yöneticiyi hiçbir moderatör ü vs.küçük düşürmek amaçlı olarak açmadım bu konuyu sadece bilgi edinmek istedim bu siteyi çekemeyenlerin bazı sözleri var BlacktheSea ((kardeşi diyor)) bunları dile getirmiş benm böyle bir düşüncem yok neyse konu fazla uzamasn kitlenip silinsin benm fikrimce ben cevabımı aldım.. teşekkürler


tamam taninmamis antivirusler taninmak icin bole abidik kubidik dosyalari virus olarak gorebilir lakin dikkat ederseniz antiviruslerin bile cesitleri vardir,calisma tarziniza gore oyununuza gore internet makinasimi oyun makinasimi hepsi nin ayri ayri konularda ustunde duruldugunu gorebilirsiniz.Ona bakacak olursaniz Avast antivirus zaman zaman sroyu tarattiginizda sro_clienti virus olarak algilar bir diger olay da NOD32 calisir vaziyette iken oyuna girdiginizde 5 dk sonra dc yiyorsunuz.Hemde botla girmenize de gerek yok normal yollarla.Isin asli sudur,makina biryerlere baglaniyorsa antiviruslere gore baglandigi yer kesinlikle PC ye zara verir.Onlarda hakli bir bakima bilemezler bizim sro oynadigimizi dimi santam

Bu arada konu kalsin, ne kilit ne de benzeri bir uygulamaya gerek yok.Herkez okusun yazilarimi yanlis olan yerde mudehale edin.Yanlis bildigim veya bildiginiz biryer varsa duzeltelim ki hepimiz ogrenelim.
M
Morwena ⭐ 19y
#32
Şahin abi anlamıyorlar .
Çünki anlamak istemiyorlar ...
M
Macro OP ⭐ 19y
#33

Şahin abi anlamıyorlar .
Çünki anlamak istemiyorlar ...


ayıp ediyorsun
benim ne seni ne siteyi karalayan bi yazım var mı Question sadece taratman gerekirdi dedim... Sanırım yazımı tam olarak okumadın bile ....
M
Morwena ⭐ 19y
#34
Ben sana bu yazıyı yazmadım ortadan konuştum anlamak istediğin yerden anlayan sensin Wink
X
Xanthos ⭐ 19y
#35

ben hiçbir yöneticiyi hiçbir moderatör ü vs.küçük düşürmek amaçlı olarak açmadım bu konuyu sadece bilgi edinmek istedim bu siteyi çekemeyenlerin bazı sözleri var BlacktheSea ((kardeşi diyor)) bunları dile getirmiş benm böyle bir düşüncem yok neyse konu fazla uzamasn kitlenip silinsin benm fikrimce ben cevabımı aldım.. teşekkürler

Madem konuyu kimseyi küçük düşürmemek,sadece bilgi almak için açtın,hangi konuda sorun yaşıyorsan konuyu açan arkadaşa özel mesaj atarak sorarsın. Aslını cinsini öğrenirsin,baktın tatmin olmadın yeni konu aç,sadece tarama sonuçlarını ver.sorunu sor.
Sen ne yapmışsın?Önce tarama sonucunu vermişsin,insanları doldurmuşsun.Ardından ben bunu bu konuda buldum,bu konu trojen dolu,bu konuyu verene güvenmeyin demeye getiriyosun.
Benim yazılan yazılardan anladığım budur. Exclamation

Morvena yine G.mod olunca mı bu konuyu araştırmak aklına geldi?daha önceden aklın neredeydi?
Amacın belli, daha da konuşmana gerek yok !
M
Macro OP ⭐ 19y
#36


ben hiçbir yöneticiyi hiçbir moderatör ü vs.küçük düşürmek amaçlı olarak açmadım bu konuyu sadece bilgi edinmek istedim bu siteyi çekemeyenlerin bazı sözleri var BlacktheSea ((kardeşi diyor)) bunları dile getirmiş benm böyle bir düşüncem yok neyse konu fazla uzamasn kitlenip silinsin benm fikrimce ben cevabımı aldım.. teşekkürler

Madem konuyu kimseyi küçük düşürmemek,sadece bilgi almak için açtın,hangi konuda sorun yaşıyorsan konuyu açan arkadaşa özel mesaj atarak sorarsın. Aslını cinsini öğrenirsin,baktın tatmin olmadın yeni konu aç,sadece tarama sonuçlarını ver.sorunu sor.
Sen ne yapmışsın?Önce tarama sonucunu vermişsin,insanları doldurmuşsun.Ardından ben bunu bu konuda buldum,bu konu trojen dolu,bu konuyu verene güvenmeyin demeye getiriyosun.
Benim yazılan yazılardan anladığım budur. Exclamation

Morvena yine G.mod olunca mı bu konuyu araştırmak aklına geldi?daha önceden aklın neredeydi?
Amacın belli, daha da konuşmana gerek yok !



Buna şimdi ihtiyacım vardı şimdi indirdim ve tarttım her siteye konan şeyi araştırıp taratcak halim yok. Her hareket de bi artniyet aramayın !
M
Morwena ⭐ 19y
#37
Tamam kardeşim konu burada kapansın .
Benimde bir artniyetim varmış bu akşam öğrendim bu programı paylaşmakmış ...
Çok yazık .Konu burada kapansın kalpler daha fazla kırılmasın Exclamation
M
Macro OP ⭐ 19y
#38


o zaman paralı SM de kullanmayın aaa bu programı binlerce kişi kullanıyor ben millet faydalansın
yararlandım diye koydum heralde .


sana hiçbişi demedim ama taratman gerekiyodu iyi niyetli koyduğuna da eminim

g..e giren şemsiye açılmaz Mr. Green ben bunu nası temizlerim ona yardım edin


ortamı geren başkaları var doğru sana bunu ö.m. den yazmalıydım ama özellikle benim dediklerime dikkat et sana hiç bi şekilde suçlama yok. bencede konu kapansın çok büyüdü hatta ben direk silinsin yazmıştım :S
U
unsterblch ⭐ 19y
#39
Hahah muhabbete bak moderatorler kullanıcılarla ağız dalaşına giriyor Very Happy Düşünsenize silkroad'da da böle gmler bizimle ağız dalaşına girse ne matrak olurdu
X
Xanthos ⭐ 19y
#40

Hahah muhabbete bak moderatorler kullanıcılarla ağız dalaşına giriyor Very Happy Düşünsenize silkroad'da da böle gmler bizimle ağız dalaşına girse ne matrak olurdu


İşte bizim diğer forum sitelerinden farkımız da burda ortaya çıkıyor.

Biz üyelerimize değer veriyoruz.Herkesin söz hakkı olduğunu düşünüyoruz.Ve bunu hayata geçiriyoruz.

Diğer sitelerde moderatörlere özel mesaj attığınızda cevap alabiliryor musunuz? Ya da moderatörlerden birisine bu şekilde hitap ettiğinizde aldığınız cevap nasıl oluyor?

Bizim farkımız budur ! Biz büyük bir aileyiz, üyesinden adiminine kadar...Aramızda ufak tatsızlıklar olacaktır.Sorunlar konuşarak çözülür,yaptırımlarla değil !

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: