- Resim Silinmiş.
??? 🙄
(kaspersky 2009 ile pc yi tarattım temiz çıktı yinede emin olamadım..)
Bu Normal midir ?
· 10 Yanıt · 918 görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
rundll32.exe system 32 den cıkıp baska bi yere girmiş.
Girdiği Yerdende Bozulmuş ve 0 kb gözükor bence.
Girdiği Yerdende Bozulmuş ve 0 kb gözükor bence.
değildir. rundll32 windows ve system tarafından çalıştırılır...
ama baska programlar da kendini rundll32.exe kiligina sokabilir.
sonlandırıyorum, her pcyi yeniden başlattığıma tekrar çıkıyor, bir süre sonra 0 kb olup kalıyor öyle..
bendeki 2k küsür sayılı 😄
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆
msconfig 'den kapatmayı dene 👍
msconfigde gözüküyor olsa anında kapatmıştım 🙄
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆
msconfig 'den kapatmayı dene 👍
bende msconfig yok cikmamasi anormal mi sizce yoksa normal mi 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap