Icerige atla
Extraloob

Bu Normal midir ?

· 10 Yanıt · 918 görüntüleme
X
XER0 OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.

??? 🙄


(kaspersky 2009 ile pc yi tarattım temiz çıktı yinede emin olamadım..)
10 Yanıt
0
0live ⭐ 19y
#2
rundll32.exe system 32 den cıkıp baska bi yere girmiş.

Girdiği Yerdende Bozulmuş ve 0 kb gözükor bence.
D
drotalion ⭐ 19y
#3
değildir. rundll32 windows ve system tarafından çalıştırılır...
B
belgther ⭐ 19y
#4
ama baska programlar da kendini rundll32.exe kiligina sokabilir.
X
XER0 OP ⭐ 19y
#5
sonlandırıyorum, her pcyi yeniden başlattığıma tekrar çıkıyor, bir süre sonra 0 kb olup kalıyor öyle..
Windy
Windy ⭐ 19y
#6
bendeki 2k küsür sayılı 😄
X
XER0 OP ⭐ 19y
#7
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆
0
0live ⭐ 19y
#8
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆


msconfig 'den kapatmayı dene 👍
X
XER0 OP ⭐ 19y
#9
msconfigde gözüküyor olsa anında kapatmıştım 🙄
M
malboro ⭐ 18y
#10
iyi her pc restarttan sonra sonlandırırım gider 😆


msconfig 'den kapatmayı dene 👍

bende msconfig yok cikmamasi anormal mi sizce yoksa normal mi 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: