
Bu nedir Arkadaşlar Bilgisayarıma giriyorum Yerel Disk (D) ye çift tıklıyom bu çıkıyor lütfen yardım



Sorunun cevabını bilmiyorum ama hacım yanlış yerde değil mi?
her hangi bir klasör açacaksın, oradan
araçlar > klasör seçenekleri > dosya türleri en üstte no falan yazar harddisk resimli olanı sil düzelri..

Gelişmiş De Varsayılanı Yap Butonuna Tıkla... Oda Olmadı D De Bilgin Yoksa Biçimlendir
çok basit.
makinana restart attır açılışta scan yapmasını sağla.
full system scan disk hataları da onarsın.
defrag yaptır.
cillop gibi sorunsuz devam edersin yoluna Cool
Log in to write a reply.
Log In