3 gundur perisan olduk ya 12 den sonra felaket lag baslıyor oynanmıor :S bolemi olcak hep
bu lag joymaxtan kaynaklanıyor
· 6 Yanıt · 964 görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
evet bugün tam 5 kere dc yedim ve 6 kere c9 verdi nsaı bir oyundur buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Z
zebani2059
⭐ 19y
okullar açılsın telekom bi rahatlasın biter inşallah Mr. Green
telekomdan deil joymaxtan sitede girmioyor cok yavas
Z
zebani2059
⭐ 19y
siteden kaynaklanıyosa neden gece lag bitiyo bence ttnetin yoğunluğundan kaynaklanıyo tatilin son günü bütün kafeler full ev kullanıcıları pc başında
kardeşim www.joymax.com gir bakalım girebilionmu doru durust ıslem yapabılıonmu dıer europa cin kapon sitelerine 2 sn yede gırerken ona 10-15 dkda gırıor ve oyunda paso c9 verıo sebebi silkroaddan kaynaklanıyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap