Icerige atla
Extraloob

bu lag joymaxtan kaynaklanıyor

· 6 Yanıt · 964 görüntüleme
K
K_751 OP ⭐ 19y
#1
3 gundur perisan olduk ya 12 den sonra felaket lag baslıyor oynanmıor :S bolemi olcak hep
6 Yanıt
C
Cynosure ⭐ 19y
#2
evet bugün tam 5 kere dc yedim ve 6 kere c9 verdi nsaı bir oyundur buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Z
zebani2059 ⭐ 19y
#3
okullar açılsın telekom bi rahatlasın biter inşallah Mr. Green
K
K_751 OP ⭐ 19y
#4
telekomdan deil joymaxtan sitede girmioyor cok yavas
Z
zebani2059 ⭐ 19y
#5
siteden kaynaklanıyosa neden gece lag bitiyo bence ttnetin yoğunluğundan kaynaklanıyo tatilin son günü bütün kafeler full ev kullanıcıları pc başında
K
K_751 OP ⭐ 19y
#6
kardeşim www.joymax.com gir bakalım girebilionmu doru durust ıslem yapabılıonmu dıer europa cin kapon sitelerine 2 sn yede gırerken ona 10-15 dkda gırıor ve oyunda paso c9 verıo sebebi silkroaddan kaynaklanıyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: