Arkadaşlar merhaba,
Konuyu acacagim kategoride secim yapamadigim için buraya aciyorum. Yeri yanlis ise doğru kategoriye tasinirsa sevinirim.

Elimde kalan son 3 adet chari satmak istiyorum ve bana bu konuda yardimci olan kişiye %10 komisyon yada taban fiyatin ustu fiyatta satilirsa taban fiyatin üstünde kalan para sizin olacaktır.
Detayli bilgi için facebook adresim üzerinden bana ulasabilirsiniz. Satilik charlar linktedir 😊

Facebook: www.facebook.com/Siy4h

viewtopic.php?t=298514

viewtopic.php?t=298561

viewtopic.php?t=298562