arkadaslar tam oyundayım adamı kasıyorum keyfım yerınde Very Happy tam osaman oyundan atıo masaustune we masaustnde bısı cıkmıo yardım edersenız sewınırım Embarassed
Bu Bot Deıl Ama Sorunnnnnnnnnnnnnn!!!
· 6 Replies · 1.1K views 0 reading
6 Replies
aynı olay bende bottayken oluyor çözemedim Confused
çözemediğim sorunlardan biridir Crying or Very sad bendede var
J
Jason Walker
⭐ 19y
tuşlara çok abanınca atıyor. (bot çok abanıyor)
isrobot bunu çok yapıyor... clientle alakalı bişey
isrobot bunu çok yapıyor... clientle alakalı bişey
Heyyy moderetorlerr bır baksınn su sorunu cozelım lutfennnnnn!!
J
Jason Walker
⭐ 19y
çözümü yok ..
Log in to write a reply.
Log In