Icerige atla
Extraloob

Bu Bot Deıl Ama Sorunnnnnnnnnnnnnn!!!

· 6 Replies · 1.1K views
C
CanaKKaLE OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar tam oyundayım adamı kasıyorum keyfım yerınde Very Happy tam osaman oyundan atıo masaustune we masaustnde bısı cıkmıo yardım edersenız sewınırım Embarassed
6 Replies
B
botroad ⭐ 19y
#2
aynı olay bende bottayken oluyor çözemedim Confused
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#3
çözemediğim sorunlardan biridir Crying or Very sad bendede var
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
J
#4
tuşlara çok abanınca atıyor. (bot çok abanıyor)
isrobot bunu çok yapıyor... clientle alakalı bişey
C
CanaKKaLE OP ⭐ 19y
#5
Heyyy moderetorlerr bır baksınn su sorunu cozelım lutfennnnnn!!
J
#6
çözümü yok ..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: