Icerige atla
Extraloob

Bu Bölümlere El Atılmalı

· 2 Yanıt · 2.7K görüntüleme
M
mrtcnt OP ⭐ 18y
#1
Ogame bölümünde birşeyler yazmıştım. Travian da oynamıştım bir aralar. Bu bölümler neden okunmuyor. Forumun en köşesinde kalmış. Diriltmeliyiz bu bölümleri çünkü hiç kullanılmıyor.
2 Yanıt
M
mrtcnt OP ⭐ 18y
#2
Oyuna gereğinden fazla zaman ayırdığım için ogame'i bıraktım. zaten buraya bakan da yok =))

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: