Ogame bölümünde birşeyler yazmıştım. Travian da oynamıştım bir aralar. Bu bölümler neden okunmuyor. Forumun en köşesinde kalmış. Diriltmeliyiz bu bölümleri çünkü hiç kullanılmıyor.
Bu Bölümlere El Atılmalı
· 2 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Oyuna gereğinden fazla zaman ayırdığım için ogame'i bıraktım. zaten buraya bakan da yok =))
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap