Icerige atla
Extraloob

Brendi Macro Budra Buluşması ^^

· 35 Replies · 3.5K views · Page 2 / 2
Replies
B
BrendiBelle OP ⭐ 18y
#21
@SakuraKenji
evet çok güzel yaklaştılar canım.öpücük bile istediler tolga nolur beni öp diye.mustafaya da hep erkekler yaklaştınolur beni öp diye erkekler üzerinde baya bi çekiciliğ var arkadaşın. 😜 😈
sie orda ben ke deilim içkiyi adabıyla içmesini bilrim 😜 😁
ps:dün zaten baileys üstüme döküldü her tarafım içki kokuo 😄
B
BrendiBelle OP ⭐ 18y
#22
@CooLLer
ben ve mustafa elmalı ama buğranın ne içtiğini unuttum 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
oy oyyy muhteşem bir topic en sevdiğim bu işte extraloob.com çatısı altında bir buluşma ve ekibin bir takım ruhu ile dışarıda gezmesi ayy çok resmi ve tiksinç bir giriş cümlesi oldu dur özüme döneyim.

güzellerim teşekkürler bu tatlı fotolar için alkol yoksa görüntü bana flu geliyor lakin duman varmış o da uygundur, kısa bir süre içerisinde dev fotolarla bende geliyorum azıcık bekleyiniz.com
R
#24
@CooLLer
ben ve mustafa elmalı ama buğranın ne içtiğini unuttum :D


benimki gül-nane idi 😈


nargilenin közü bitmiş. 😊 az duman çıkıyor. ^^


kalkmadan önce anca ben akıl ettim de çektik tolganın telefonuyla. yoksa deli duman çıkarıyom ben. 15dk da bi köz değişiyo benim 😁
C
Caprice ⭐ 19y
#25
Waaah yanınızda olmayı çok isterdim ama malum tatildeydim bende o sıralar..
(Tolga kaç kere deddim sakalları kes diye yakalandın.. 😜 😁 )
M
Macro ⭐ 19y
#26
Fena merak ettim neli içtiniz 😜 Biri kesin nane limon gibime geldi ama...


2 elma bi gül nane 😄
T
Torquel ⭐ 19y
#27
Fena merak ettim neli içtiniz 😜 Biri kesin nane limon gibime geldi ama...


2 elma bi gül nane :D


Naneyi tuturmusum 😜

Kolalı gördüm,jelibonlu gördüm tophane'de ama güllü ilk kez duyuyorum bi denemek lazım.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#28
oy oyyy muhteşem bir topic en sevdiğim bu işte extraloob.com çatısı altında bir buluşma ve ekibin bir takım ruhu ile dışarıda gezmesi ayy çok resmi ve tiksinç bir giriş cümlesi oldu dur özüme döneyim.

güzellerim teşekkürler bu tatlı fotolar için alkol yoksa görüntü bana flu geliyor lakin duman varmış o da uygundur, kısa bir süre içerisinde dev fotolarla bende geliyorum azıcık bekleyiniz.com


extraloob.com çatısı altında Halı Saha maçı düzenlicem. İstanbul 'da 🍺 😁

Adminler + Glob modlar vs. Exl karması 😁

buluşmayı o zaman gör Okan abi 😎 🍺 😁
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#29
Puff resimlerin silinmesi rica ediyorum özellikle nargile içerkenki resimlerin 😜 😞 😞

Nargile içerken kim eğlenmezki 😄

Topicde güzel olmuş 😊
R
#30
Fena merak ettim neli içtiniz 😜 Biri kesin nane limon gibime geldi ama...


2 elma bi gül nane :D


Naneyi tuturmusum 😜

Kolalı gördüm,jelibonlu gördüm tophane'de ama güllü ilk kez duyuyorum bi denemek lazım.


bu daha farklı. güllü değil, naneli de değil. gül nane 😁 sanırsam suyuna gülsuyu koyuyorlar.
M
Macro ⭐ 19y
#31


bu daha farklı. güllü değil, naneli de değil. gül nane 😁 sanırsam suyuna gülsuyu koyuyorlar.


Baya güzeldi ama seninki ağza ferahlık veriodu. evet suyunda gülsuyu vardı onun
B
bannedddd ⭐ 19y
#32
Up.

Oldu mu Macro Storyyyyyyy? 😁 😁
B
#33
penny bana imza yap :D


puhahah adamın yorumunun konuyla alakası yok penny'i topicde görünce direk imza istiyor ula nediyim ben sana 😈 😁
X
XianHun ⭐ 18y
#34
edit BT
J
Jigsaw ⭐ 19y
#35
mekan neresi?

Penny`cim nargileci duyuyordum seni, bu topice atlar dedim ilk mesajı yazmış hohoo. 😄

Penny`mi imza yapma mercii olarak görmeyin, hoş olmuyor. 😉 Bi ara msne gel. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: