Icerige atla
Extraloob

Böyle Reklam Bizde Olsa....

· 35 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
LilBoosie ⭐ 18y
#21
parayı camla birlikte kullanırlar yada 😄
H
#22
Türkiyede olsa şahsen kökten sökerler onu 😄 bizim türkler cam kırmayla uğraşmaz 😄
K
korpus1646 ⭐ 19y
#23
türkiyede cam ı kırmazlar çok titiz bir işçilikle parayı çalarlar sonra camı da alırlar başka cam takarlar çünkü camda iyi para eder 😄
M
mesut_xD ⭐ 18y
#24
İnsanı zorla Hırsız yaparlar. 😗
H
#25
Kırılmaz cam olsa türkler gene kırar onu.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#26
Ocean Eleven daki gibi planlar yapılır o paralar çalınır 😜 .
E
emeqLi_b0w ⭐ 18y
#27
oraya bi kepçe getircen caterpillar yada komatsu felan ekskavatör gibi bişey hiltili olacak onu anca o halleder kayadan sertmi o yani ? 😈
B
bur_ak ⭐ 18y
#28
o firma türkiye de war madem nie abd ye yapıolar bence adamlar işi biliolaR türkiye de yapsalar baslarına gelecekleri biliorlar çünqi:D
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#29
Bize yapsalar Millet paraları çıkaramasa bile de herkez başına toplanır. 😁
Ama napar eder çıkararırlar 😄
T
Truth ⭐ 18y
#30
Biz varya 😄
X
XanJouLo ⭐ 18y
#31
türkiyede cam ı kırmazlar çok titiz bir işçilikle parayı çalarlar sonra camı da alırlar başka cam takarlar çünkü camda iyi para eder :D

Katılıyorum gerçekten 😆 sende tam bir Türk beyni var xD
L
LoveMe ⭐ 19y
#32
Güzel bir reklam propagandası. Türkiyede olsa adamlar kople durağı söker götürürler 😄. Hatta kaldırımıda sökerler :D


+1905
R
RiqueLme ⭐ 19y
#33
ya yan komsunun anadol yeter ona 😄
H
hera48lvl ⭐ 18y
#34
o firma türkiye de war madem nie abd ye yapıolar bence adamlar işi biliolaR türkiye de yapsalar baslarına gelecekleri biliorlar çünqi:D

+ 1903 ^^ 😁 😉
D
darß3 ⭐ 19y
#35
O Camın Kırılma Olasılığı %10000000000
Ve Anca 6 Saat Dayanır 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: