parayı camla birlikte kullanırlar yada 😄
Böyle Reklam Bizde Olsa....
· 35 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
HastaHerif123
⭐ 18y
Türkiyede olsa şahsen kökten sökerler onu 😄 bizim türkler cam kırmayla uğraşmaz 😄
K
korpus1646
⭐ 19y
türkiyede cam ı kırmazlar çok titiz bir işçilikle parayı çalarlar sonra camı da alırlar başka cam takarlar çünkü camda iyi para eder 😄
İnsanı zorla Hırsız yaparlar. 😗
H
HollowDalton
⭐ 18y
Kırılmaz cam olsa türkler gene kırar onu.
Ocean Eleven daki gibi planlar yapılır o paralar çalınır 😜 .
E
emeqLi_b0w
⭐ 18y
oraya bi kepçe getircen caterpillar yada komatsu felan ekskavatör gibi bişey hiltili olacak onu anca o halleder kayadan sertmi o yani ? 😈
o firma türkiye de war madem nie abd ye yapıolar bence adamlar işi biliolaR türkiye de yapsalar baslarına gelecekleri biliorlar çünqi:D
Bize yapsalar Millet paraları çıkaramasa bile de herkez başına toplanır. 😁
Ama napar eder çıkararırlar 😄
Ama napar eder çıkararırlar 😄
Biz varya 😄
türkiyede cam ı kırmazlar çok titiz bir işçilikle parayı çalarlar sonra camı da alırlar başka cam takarlar çünkü camda iyi para eder :D
Katılıyorum gerçekten 😆 sende tam bir Türk beyni var xD
Güzel bir reklam propagandası. Türkiyede olsa adamlar kople durağı söker götürürler 😄. Hatta kaldırımıda sökerler :D
+1905
ya yan komsunun anadol yeter ona 😄
o firma türkiye de war madem nie abd ye yapıolar bence adamlar işi biliolaR türkiye de yapsalar baslarına gelecekleri biliorlar çünqi:D
+ 1903 ^^ 😁 😉
O Camın Kırılma Olasılığı %10000000000
Ve Anca 6 Saat Dayanır 😄
Ve Anca 6 Saat Dayanır 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap