En fazla damageyi adam veriyor çünkü
Böyle Bir Tg Kesmek Yok!
· 27 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
_
_JanissarY_
⭐ 18y
walla adamın yapması normal gıbı adamda sox ıtem var bıde devıl+zerk +lıfe olabılıyo 👍 dıger adamada acıdım ama^^
İzledim süper yaa 😜 nası ayarlamış onu anlamadım.
Ps : Bildiğin taşak geçmiş 😜.
Ps : Bildiğin taşak geçmiş 😜.
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
diğerlerinin vurduğunu bi vurmaya vurmuş demek ama adamda 95+ eziklerin elinden aldı 😄
herkesde olsa aynı şeyi yapar xD
Yazık diğer adama.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap