Bknz. Kazık yeme zamanı gelmiştir (Sbot dışında)
Bknz. Ansızın bastıran karabasan...
Bot süresinin bitmesi
· 5 Replies · 909 views 0 reading
5 Replies
8 char oyundayken 3 tanesi dc oluyor ve birden karşınıza bu hata mesajı çıkıyor ve dumurun zirve yaptığı an oluyor.
Ağzınız bozulacaktır muhtemelen bu durum karşısında

I
iwontcry4u
⭐ 19y
Bir çok kışı atlatmış kar, çamur, yağmur demeden kullanılmış botun başına gelen olaydır.
Böyle şeyle karşılaşmamak için her daim bir yedek bulundurmak lazım.
[ek #12654]
Log in to write a reply.
Log In