iste ss
- Resim Silinmiş.
bot çalışıyor..
· 9 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Return Çek Bakalım Noluyor ?
return çekmessek town a yüreyerek gidip pot alıp kasarsak dc yemessek bitmez mi yane
return çek dostum bot ozaman çok iyi çalışcak Mr. Green Mr. Green Mr. Green
ilginç bir şey oldu.Orjinal client kullandım girmek için.Normalde DC yemem lazım ama yemiyorum. Bu çok ilginç bir durum.Bu client bot samalın clintı değil ama çok ilginç bir durum.
ilginç bir şey oldu.Orjinal client kullandım girmek için.Normalde DC yemem lazım ama yemiyorum. Bu çok ilginç bir durum.Bu client bot samalın clintı değil ama çok ilginç bir durum.
Soft Modla Giriyorsun Dc Yememen Normal...
Ayrıca Başlığını Değiştir Bilip Bilmeden İnsanları Karalıyorsunuz Resmen...
artık bu botla 1 gün kasarım ben returnsuz falan Mr. Green
artık bu botla 1 gün kasarım ben returnsuz falan Mr. Green
Başlığını Değiştir...
2 return bi res cek daha iyi çalışıyor Very Happy
abi böle bilip bilmeden konu açıp durmayın Wink
abi böle bilip bilmeden konu açıp durmayın Wink
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap