Icerige atla
Extraloob

Bot Bitti // Silkroad Kafayı Yedi

· 33 Yanıt · 2.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
mel1h___ ⭐ 19y
#21


tbot crack gelmez 2 gün içinde calismalar devam ediyor.


Adam Demişki Tbot Crack Çalışmalarıma Kaldığım Yerden Devam Ediyorum . Ama Size Söz Vermeyeyim ...Yani Şu Anda Kesin Bir Şey Yok...Ayrıca Melih Tbotu DeSwa Cracklemiyor Very Happy

belli saten Twisted Evil Twisted Evil
E
eskiya16 ⭐ 19y
#22
yakıında ıhsallah cıkacam tbot crack yapacaklar bunuda extraloob sitesi yapacak ihsallah ...
D
DeSwa ⭐ 19y
#23
xtrememodu nasil yaptigini anlatti da anlamadim nasi oldugunu Very Happy
A
AlperFB ⭐ 19y
#24
evet tbot crack gelicek galiba şuan sitedeyim(xtreme)
E
eL`dode ⭐ 19y
#25
clientini değişmeyi dene banada olmuştu biara ama nasıl düzelttim bilmiyom.kaçkere sildim sroyu yükledim.kaç kere client değiştim.ama tam olarak nasıl düzelttim bilmiyom.clientini değiş derim
D
DeSwa ⭐ 19y
#26
I made a PHP script that took the information from a,b,c,d,e,f,g (this is from x33.dll) and redirect it to the SM login server. The data from 's' was the username of the softmod account. I replaced it in x33.dll with xtrememodbeta or something similar. Then in the PHP script I had the real username.


tam olarak ne diyor bazi kisimlari tam anlayamadim.
N
nty1907fb ⭐ 19y
#27
bu ne ki?? sırf terim var. kimin sözü bu?? Very Happy
I
Ilker Cindik OP ⭐ 19y
#28

I made a PHP script that took the information from a,b,c,d,e,f,g (this is from x33.dll) and redirect it to the SM login server. The data from 's' was the username of the softmod account. I replaced it in x33.dll with xtrememodbeta or something similar. Then in the PHP script I had the real username.


tam olarak ne diyor bazi kisimlari tam anlayamadim.


yarım yamalak ingilizcemle;

Ben bir PHP script yazdım ve a,b,c,d,e,f,g (x33.dll dosyasından) den bilgi aldım ve SM giriş serveriina tekrar yönlendirdin. Softmod hesabının kullanıcı adı "s" idi. c33.dll dosyasını xtremodbeta ya da benzeriyle yapıştrdım.. Sona PHP script 'de gerçek bir kullanıcı adı buldum..
not: kesin çeviri değil. yanlış olabilir.. kahvekeyfi
D
DeSwa ⭐ 19y
#29
sagolasin tam olmasa da Very Happy
2 müjdem var. 1. si Weeman in arkadaşi gelince xtrememod un dns si acilacak ve crack devam edicek. (SM Crack)
Turbo Crack yani tbot crack calisiyormus fakat bazi sorunlar ama tarih vermedi ne zaman sunacagi hakkinda. ve ümitlenmeyin diye de uyariyor 😊
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#30
Ben, kendisinden bilgiyi alan bir PHP metnini yaptım, bir, b, c, d, e, f, (Bu, x33tendir. Dll) g, ve SM login servisçisine onu yeni adrese gönderir. 'S'den veri, softmod hesabının usernamesiydi. Ben, x33te onu değiştirdim. Benzer xtrememodbeta veya bir şeyle dll. PHP metninde benim sonra, gerçek usernamem vardı.

inşh. hallederler
T
ttekniker ⭐ 19y
#31

Ben, kendisinden bilgiyi alan bir PHP metnini yaptım, bir, b, c, d, e, f, (Bu, x33tendir. Dll) g, ve SM login servisçisine onu yeni adrese gönderir. 'S'den veri, softmod hesabının usernamesiydi. Ben, x33te onu değiştirdim. Benzer xtrememodbeta veya bir şeyle dll. PHP metninde benim sonra, gerçek usernamem vardı.

inşh. hallederler


ilker'in tercümesi daha iyiydi gibi geldi bana Very Happy
K
kurgu28 ⭐ 19y
#32

sist 😊 ses etme

ya gazla çalışmıyosa beyzinle çalişiyosa demi ama Very Happy
I
Ilker Cindik OP ⭐ 19y
#33
İnş gelir kahvekeyfi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: