A
AngeLicMoon
⭐ 16y
O da birşey mi zszc de bana br 21 %87 çıkmıştı hiç basmadığım halde sos bi de )
O da birşey mi zszc de bana br 21 %87 çıkmıştı hiç basmadığım halde sos bi de )
O da birşey mi zszc de bana br 21 %87 çıkmıştı hiç basmadığım halde sos bi de )
nova=sos zaten 😁
işte bu güzel oldu 😁
bu %0 muhabbeti ne :P
0% stone ile Mag Phy Defance falan basarsan Diğer Statlar düşmüyor ^^
bu %0 muhabbeti ne :P
0% stone ile Mag Phy Defance falan basarsan Diğer Statlar düşmüyor ^^
ama biraz zor bulursun %0 ı 👍 🤝 👴 🤘 🤘
0%dan bol ne var ^^
O da birşey mi zszc de bana br 21 %87 çıkmıştı hiç basmadığım halde sos bi de )
nova=sos zaten 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap