Bir sabah günüydü Very Happy neşeli neşeli yatağımdan kalktım ayağımla pc'i actım
Ve acıldı Hos geldiniz dedi sonra bi yazı cıktı ....kullanıcı tanınamıyor... ...biz size yedek kullanıcı veriyoruz... diye
şaşırdım
bi baktım bütün belgelerim mp3lerim fotoshop programlarım hack proglarmlarım resimlerim dosyalarım gitmis masa üstünde bi ko bi geri donüsüm kutusu var ne yapcam :S Neutral
Bkaarmısınızız Kullanıcıyı tanımıyor:S
· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Yapılacak bırsey yok galıba =)
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bilgisayarı geri al bakalım Wink
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap