Iota için yüz yılın scami diyorlar
Hiç duymadım nerede ?
Ben siemens'in vs destek verdiğini gördüm her yerde.
Iota için yüz yılın scami diyorlar
Hiç duymadım nerede ?
Ben siemens'in vs destek verdiğini gördüm her yerde.

Benim takip ettiğim bir fb grubunda söylemişti yönetici

her şey artıyor musicoin hariç. Musicoin (MUSIC) price, charts, market cap, and other metrics | CoinMarketCap
kasmaya başladığımda 0.03tü bir mc uçacak uçacak dediler diye kastık 7000 kadar şimdi 0.019 daral:
0.45 civarındayken de 50 kadar PIRL kastım bugün 1.07yi gördü 🤣

En iyisi bu iş için şöyle bodrum kat ucuz kiralık bir yerin olacak, kuracaksın 12li rig her gün farklı bir altcoin kasacaksın 🤣
1974 döneminde dolara alternatif olarak yeni sistem getirme çabası başlatıldı. bunu tezgahlayan hali hazırda abd merkez bankasını idare eden elitistler şuan dünya 3. bir savaş öncesi ekonomik krizin buhranında almanya ve envayi çeşit devlet altın rezervlerini arttırarak hazırlık yapıyorlar bitkoin ile ne alaka derseniz btc yeni ekonomik sistemin ayak sesleridir imf bünyesinde dünya bankasını açmanın adımlarından birisi
resim 1988 yılına ait
Bitcoini bende ameriga'nın oyunu olarak görüyorum.
Çok büyük bilgim yok üzerine araştırmalar yapmadım ama doların küresel artışının büyük bir sebebi olarak bitcoini görüyorum. Bir çok kişi bitcoin alıyor ve bunları hep dolar olarak ödüyor yani bu paraların fiziksel karşılığı hep dolar.
Türkte alıyor dolar , çinli de alıyor dolar , rusta alıyor dolar. Borsaların bir çoğu dolarla işlem yapıyor. Haliyle diğer para birimlerinin dolara çevrilmesi doları yükseltiyor diye bir teorim var , ne kadar doğruyum bilmiyorum....




hacım 1.7 değil 0.8 olmuş şu an kalp krizi geçiriyordum naptın 😄
ben de 0.15 ethmi 0.40 iken ripple yaptım, keşke hepsini yapsaydım 😄
bu arada yatırımlık iota aldım 4.40'tan, şu an düştü ama inanıyorum 1-2 yıl içinde yüzümüzü güldürür :)

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap