Icerige atla
Extraloob

Bitcoin Muhabbet Köşesi $

· 334 Yanıt · 167K görüntüleme · Sayfa 12 / 17
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#221
Iota için yüz yılın scami diyorlar

Hiç duymadım nerede ?

Ben siemens'in vs destek verdiğini gördüm her yerde.
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#222
Hiç duymadım nerede ?

Ben siemens'in vs destek verdiğini gördüm her yerde.

Benim takip ettiğim bir fb grubunda söylemişti yönetici
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#223
Benim takip ettiğim bir fb grubunda söylemişti yönetici

Coinler konusunda ötünden çok atan var , pek dikkate almamak lazım.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#225
her şey artıyor musicoin hariç. Musicoin (MUSIC) price, charts, market cap, and other metrics | CoinMarketCap
kasmaya başladığımda 0.03tü bir mc uçacak uçacak dediler diye kastık 7000 kadar şimdi 0.019 daral:

0.45 civarındayken de 50 kadar PIRL kastım bugün 1.07yi gördü 🤣


Şans büyük faktör , birde sabır.
Ben girdiğimde de ne alsam düştü ama hep bekledim yükseldi sattım.
Arkadaşla konuşuyorum mesela , neye elimi attıysam kurudu diyor 😊 Bcash'i 200 dolardan almış , 100'e düşünce satmış şu an 1500 dolar 😊
Aceleci davranmamak çok önemli , zaten sistem aceleci davrananlardan kazanıyor.

Bytecoin kasıyorum ben , kasmaya başladığımdan beri %300 yükseldi ama rig olmadan kastığım için hiç bir anlamı olmadı , 0.50 dolarım 1.5 dolar oldu 🤣 Belki ileri de 1 doları görür ve kar ederim gibi bir düşüncem var...

Birde sizin rigde ses olayı nasıl ? 6'lı sistem yapsam 5-6 metre uzağa koysam gece çok ses gelir mi ?
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#226
valla bizde 4 tane sanayi tipi fan var çok ses çıkartıyor, ama bizim koyacak ücra bir köşemiz var o yüzden sesi dert etmeden koyduk. Fanları kapatınca ses çok olmuyor yani 5-6 metre uzakta sıkıntı olmaz gibi özellikle kapalı kutu yaparsan. Ama dış fan olmayınca da ekran kartları ısınıyor haliyle fan kullanımları artıyor, ses biraz artar. Ekran kartlarının ömrü için de iyi değil.

En iyisi bu iş için şöyle bodrum kat ucuz kiralık bir yerin olacak, kuracaksın 12li rig her gün farklı bir altcoin kasacaksın 🤣
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#227

En iyisi bu iş için şöyle bodrum kat ucuz kiralık bir yerin olacak, kuracaksın 12li rig her gün farklı bir altcoin kasacaksın 🤣


Aynen öyle , illaki biri patlar köşeyi dönersin.
happy4ever
happy4ever ⭐ 13y
#229
Iota için scam dendiğini ilk defa duyuyorum ben de. Güzel anlaşmalar yaptı firma, 1 dolar iken almadığıma pişmanım 😊 @sarkolata sizin rigler kendi parasını çıkardı mı ? Ve aynı sistem ile mi devam ediyorsun.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#230
Bitcoin bugun 5 bin dolar dustu neredeyse.
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#231
1974 döneminde dolara alternatif olarak yeni sistem getirme çabası başlatıldı. bunu tezgahlayan hali hazırda abd merkez bankasını idare eden elitistler şuan dünya 3. bir savaş öncesi ekonomik krizin buhranında almanya ve envayi çeşit devlet altın rezervlerini arttırarak hazırlık yapıyorlar bitkoin ile ne alaka derseniz btc yeni ekonomik sistemin ayak sesleridir imf bünyesinde dünya bankasını açmanın adımlarından birisi


resim 1988 yılına ait
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#232
1974 döneminde dolara alternatif olarak yeni sistem getirme çabası başlatıldı. bunu tezgahlayan hali hazırda abd merkez bankasını idare eden elitistler şuan dünya 3. bir savaş öncesi ekonomik krizin buhranında almanya ve envayi çeşit devlet altın rezervlerini arttırarak hazırlık yapıyorlar bitkoin ile ne alaka derseniz btc yeni ekonomik sistemin ayak sesleridir imf bünyesinde dünya bankasını açmanın adımlarından birisi


resim 1988 yılına ait


Bitcoini bende ameriga'nın oyunu olarak görüyorum.

Çok büyük bilgim yok üzerine araştırmalar yapmadım ama doların küresel artışının büyük bir sebebi olarak bitcoini görüyorum. Bir çok kişi bitcoin alıyor ve bunları hep dolar olarak ödüyor yani bu paraların fiziksel karşılığı hep dolar.
Türkte alıyor dolar , çinli de alıyor dolar , rusta alıyor dolar. Borsaların bir çoğu dolarla işlem yapıyor. Haliyle diğer para birimlerinin dolara çevrilmesi doları yükseltiyor diye bir teorim var , ne kadar doğruyum bilmiyorum....
lemonade
lemonade OP ⭐ 17y
#233
Bitcoini bende ameriga'nın oyunu olarak görüyorum.

Çok büyük bilgim yok üzerine araştırmalar yapmadım ama doların küresel artışının büyük bir sebebi olarak bitcoini görüyorum. Bir çok kişi bitcoin alıyor ve bunları hep dolar olarak ödüyor yani bu paraların fiziksel karşılığı hep dolar.
Türkte alıyor dolar , çinli de alıyor dolar , rusta alıyor dolar. Borsaların bir çoğu dolarla işlem yapıyor. Haliyle diğer para birimlerinin dolara çevrilmesi doları yükseltiyor diye bir teorim var , ne kadar doğruyum bilmiyorum....

Katılıyorum; altınla coin alamadığın sürece btcnin usd karşısında üstünlüğü söz konusu olamaz
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#234
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#235
0.20 kuruş olan çin destekli ripple 2 günde 1 dolar oldu.
(Asla 1 dolar olmaz denilen bir coindi.)

Edit : 1 saat önce 1 dolardı , şu an 1.7 dolar şaka gibi 😊
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#236
hacım 1.7 değil 0.8 olmuş şu an kalp krizi geçiriyordum naptın 😄
ben de 0.15 ethmi 0.40 iken ripple yaptım, keşke hepsini yapsaydım 😄

bu arada yatırımlık iota aldım 4.40'tan, şu an düştü ama inanıyorum 1-2 yıl içinde yüzümüzü güldürür 😊
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#237
Yıllar önce 1,5 dolarlık bişiler vardı, demin girdim baktım 248dolar olmuş, dursun öyle beklesin, patlarsa patlar çok da önemli değil, çok acil bir durumda işe yarar gibi geliyor...
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
AION patlıcak diyolla.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#239
hacım 1.7 değil 0.8 olmuş şu an kalp krizi geçiriyordum naptın 😄
ben de 0.15 ethmi 0.40 iken ripple yaptım, keşke hepsini yapsaydım 😄

bu arada yatırımlık iota aldım 4.40'tan, şu an düştü ama inanıyorum 1-2 yıl içinde yüzümüzü güldürür :)

Screenshot_20171214-224018.png

Borsa dan borsaya fark ediyor , 1.7'ydi onu yazdigimda 😊
Dosyalar (1)
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#240
çok büyük bir fark bu yalnız normal değil, o zaman diğer borsalardan alip cex.io'ya aktaralım? 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: