Icerige atla
Extraloob

Bişi oldu!;

· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme
M
megasxlarg3 OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar bi arkdaş bana bu siteyi werdi anladmadım baktım işte http://www.ozelvideoarsivi.com/?video7518 sonra flash bilmem ne yuklendi sonra eror werdi,
bidaha altta saatin yanında windowsun renkli resmi war oçıktı ctrl+alt+del yapınca da çıkan bencere hemen kapanıo , güzel antamadımama ,format çektirmeye bıktım bayağadan beride bişi yüklemmemeye çalışıom bu ne yateşekküreler
5 Yanıt
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#2
Güvenli modda kaldırmayı dene..
X
X-On|CooL ⭐ 18y
#3
sistemi geri yükle
M
megasxlarg3 OP ⭐ 18y
#4
şu anda netteim ark lara sordum bi kaç kişi ye daha öle yollamışlar formatlık artık.msn felan hiç bişi açılmıo çok ta yavaşladı artık bakçaz .sistemi nasıl geri yüklücez ❓ teşekkürler
A
addIcFb ⭐ 19y
#5
masaüstünde f1 e bas görev sekmesinde 3. de sistem geri yükle.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: