arkadaşlar bi arkdaş bana bu siteyi werdi anladmadım baktım işte http://www.ozelvideoarsivi.com/?video7518 sonra flash bilmem ne yuklendi sonra eror werdi,
bidaha altta saatin yanında windowsun renkli resmi war oçıktı ctrl+alt+del yapınca da çıkan bencere hemen kapanıo , güzel antamadımama ,format çektirmeye bıktım bayağadan beride bişi yüklemmemeye çalışıom bu ne yateşekküreler
Bişi oldu!;
· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Güvenli modda kaldırmayı dene..
sistemi geri yükle
şu anda netteim ark lara sordum bi kaç kişi ye daha öle yollamışlar formatlık artık.msn felan hiç bişi açılmıo çok ta yavaşladı artık bakçaz .sistemi nasıl geri yüklücez ❓ teşekkürler
masaüstünde f1 e bas görev sekmesinde 3. de sistem geri yükle.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap