Arkadaşlar guild levelleri 6 olacakmış ağustosta doğrumu ¿
Birşey duydun gerçekliği varmı
· 7 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Ksro'da emin degilim ama 6'ydı galiba ama bizde olması için bi legend gelmesi lzm.Oda en erken ekim gibi gelir gibime gelio.Yeni bir fortessle birlikte 6 lwlda gelebilir.
sanmıyorum daha erken 6 için
Gelmesi lazım artık. Çünkü serverlarda minimum 3 lv. artık guildler 🙄
[F New]Solo Gitarist
Bence gelmesin. Guild War'ın anlamı kalmaz herkes toplar adamları.. 🙄 Oysa Guild War adı üzerinde guildler arası savaştır o guild'de olanlar katılmalı dışarıdan oyuncu cagırmaları falan boş.. 🙄
Gelmesi lazım artık. Çünkü serverlarda minimum 3 lv. artık guildler 🙄
İNŞ. gelir ya guılde daha fazla adam toplarızzz ... 😁 🍺
İNŞ. gelir ya guılde daha fazla adam toplarızzz ... 😁 🍺
Sizin Düşmanlarda Daha Fazla Adam Toplar 👍
Sizin Düşmanlarda Daha Fazla Adam Toplar 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap