Icerige atla
Extraloob

biraz kasıyor

· 8 Yanıt · 2.3K görüntüleme
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#1
ben silkroad oynuyorum xp vardı bende sp2 pcde tek char acınca hiç kasma olmuyodu 4 char acınca başlıyodu ama reset atıp girince kasma donma yoktu.uzun süre acık olunca 4 char acınca oluyodu donma ama şiimdi win7 32 bit ultimate yükledim pc tek charda bile kasma yapıyor.mesela skill vuruken küçük bi donma yapıyor.bu sorun geçer dedim ama 1 hafta oldu hala aynı.pc kaldırmıyor heralde win7 ultimateyi.xp ye çevirecem gibi.

ram:4gb (2.50gb kullanılabilir yazıyor
ekran kartı:9500 gt
işlemci : pentium 4
anakart msi 7255
8 Yanıt
J
Jaysean ⭐ 18y
#2
64 bit kurarsan pc ramın hepsini kullanacaktır ve gözle görünür performans artışı olacaktır.
PS: Bilgisayarın win7 için yeterli özelliklere sahip durumda.
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#3
xp 64 bit mi win7 ultimate 64bit yada pro mu ?
J
Jaysean ⭐ 18y
#4
windows 7 ultimate öneririm.
ama senin açından xp pro 64 bit daha iyi olur.fakat türkçe sürümü yok xp 64 bitin.
J
Jaysean ⭐ 18y
#5
bak burada var
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#6
bak burada var

ingilizceyken mi türkçe yapıyor yoksa türkçe sürüm mü ?
J
Jaysean ⭐ 18y
#7
ingilizce sürüm bu orada tr yazmasına aldanma.orjinal mircorosfttan download ediyor virüs bakımından sıkıntın olmasın.lisanslı yapmak için orada gerekli keyler mevcut.
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#8
xp 32bit yükledim şuan jet gibi pc.5 char acıyorum kasma yok.xp gibisi var mı 😊...


64 bit olarak xp yüklicem ama türkçe bulabilirsem onu yüklicem ki ram 4gb olsun.bi party kurarım heralde 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: