ben silkroad oynuyorum xp vardı bende sp2 pcde tek char acınca hiç kasma olmuyodu 4 char acınca başlıyodu ama reset atıp girince kasma donma yoktu.uzun süre acık olunca 4 char acınca oluyodu donma ama şiimdi win7 32 bit ultimate yükledim pc tek charda bile kasma yapıyor.mesela skill vuruken küçük bi donma yapıyor.bu sorun geçer dedim ama 1 hafta oldu hala aynı.pc kaldırmıyor heralde win7 ultimateyi.xp ye çevirecem gibi.
ram:4gb (2.50gb kullanılabilir yazıyor
ekran kartı:9500 gt
işlemci : pentium 4
anakart msi 7255
biraz kasıyor
· 8 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
64 bit kurarsan pc ramın hepsini kullanacaktır ve gözle görünür performans artışı olacaktır.
PS: Bilgisayarın win7 için yeterli özelliklere sahip durumda.
PS: Bilgisayarın win7 için yeterli özelliklere sahip durumda.
xp 64 bit mi win7 ultimate 64bit yada pro mu ?
windows 7 ultimate öneririm.
ama senin açından xp pro 64 bit daha iyi olur.fakat türkçe sürümü yok xp 64 bitin.
ama senin açından xp pro 64 bit daha iyi olur.fakat türkçe sürümü yok xp 64 bitin.
bak burada var
bak burada var
ingilizceyken mi türkçe yapıyor yoksa türkçe sürüm mü ?
ingilizce sürüm bu orada tr yazmasına aldanma.orjinal mircorosfttan download ediyor virüs bakımından sıkıntın olmasın.lisanslı yapmak için orada gerekli keyler mevcut.
xp 32bit yükledim şuan jet gibi pc.5 char acıyorum kasma yok.xp gibisi var mı 😊...
64 bit olarak xp yüklicem ama türkçe bulabilirsem onu yüklicem ki ram 4gb olsun.bi party kurarım heralde 😊
64 bit olarak xp yüklicem ama türkçe bulabilirsem onu yüklicem ki ram 4gb olsun.bi party kurarım heralde 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap