Kuul değil bu banlayın gitsin!
Bir üstteki üyeyi saçma bir nedenden dolayı banlama oyunu!
· 6.0K Yanıt · 318K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 293 / 296
Yanıtlar
darius prosu olduğu için ban 😊
CreddyTitans
⭐ 17y
Relax olmadığı için ban.
online olduğu için ban 😄
sende offline olduğun için ban :d
besiktaslisin, ban.
2009 kayıtlısın ban
avatarı yok ban
Bu mesaj _TAu rumuzlu uyeden alinti yapildi
LOL'de hiç bilmeyen birine belki de üyeliğini satacak ve karşımıza gelecek ban 😄
avatarı yok ban
LOL'de hiç bilmeyen birine belki de üyeliğini satacak ve karşımıza gelecek ban 😄
S
ssafakdzcn
⭐ 12y
bu saçma oyuna katılanların alayına baN 😊
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Bu sacma sapan oyuna laf soylediğin icin ban
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
Onla muhattap olduğun için ban.
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Ismin w ile basladigi icin ban
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
Galatasaraylı ban

M
MatthewMitchell
⭐ 19y
tolga abiyi hatırladım bu yüzden ban
Hello world
mod o ban
/////////////////////////////////
Kendimi banlıcam ama hayattan
/////////////////////////////////
Kendimi banlıcam ama hayattan
Kendini hayattan banladığın için ban 😄
2011 den beri 136 mesaj attığı için ban 😄

M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Tekrar tolga abiyi hatirladim, ban
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
1 aydır hiç bir konuda mesajı yok, ban 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap