Ya guıldler arası nasıl unıon kuruluyo??
Bir sroum olacak
· 4 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
EGER guıld master isen "U" Tusuna Basıp Sag ust koseden guıld rel.e gecıp ordan unıona gecerek dıger guıld masterın ustune tıklayarak apply'e tıklarsan karsıdakı kısıye yollarsın..fakat karsıdakınınde guıld master olması gerek we guıldının en az 2 lv olması gerek tabe sninde guıldının en az 2 lv olması gerek ...Sevgilerimle 😉
Saol kardeş sen yazmadan önce öğrendim artık ustayım oyunda xD
👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap