Server: Hera
Resimlerin birinde Hotan diğerinde Samarkand dayım çünkü samar da glo attık scammer diye
http://img718.imageshack.us/gal.php?g=adszpww.png
Bir soyulma daha
· 12 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt
Geçmiş Olsun Kardeşim
Sağolası
Geçmiş olsun
geçmiş oLsun 😢
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
Hera da TuVaNaa ve Yaren guildindeki oyunların hepsinin bu tür işlerle uğraştıgını ve nasıl biri olduklarını duymayan kalmadı sanırsam söylenecek söz yok ki bu tür isimsiz ve cisimsiz lere
Hera da TuVaNaa ve Yaren guildindeki oyunların hepsinin bu tür işlerle uğraştıgını ve nasıl biri olduklarını duymayan kalmadı sanırsam söylenecek söz yok ki bu tür isimsiz ve cisimsiz lere
Evet abi artık bende bişey söylemiyorum globallere sesimi çıkarmıcam herkesin ne mal olduğu belli artık
Geçmiş olsun
Sağol
geçmiş oLsun 😢
Sağol bro
TuVaNaa ..... pkklının tekidir benimde 2 bilimi dolandırmıştı bir kaç ay önce serefsiz Allah sız
gecmiş olsun kardeşim
gecmiş olsun kardeşim
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
Anlamadığım ŞU Hera'da bu tip insanları dışlamaları lazım aslında hera da değil tüm serverlarda dışlayın arkadaşım dar edin serverı. Gücü yeten bi cok insan var Bu adamları NWO uniona almıştı bi ara
Geçmiş olsun
😢
Bnde hera'dayım ve 106 Lv xbow'um gttti gmail koruması vardı gmail suan bnde ama charı geri alamıyorum.
Bnde hera'dayım ve 106 Lv xbow'um gttti gmail koruması vardı gmail suan bnde ama charı geri alamıyorum.
O neden?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap